Ik heb een probleem met analoog inbellen met een onboard analoge modem op een P4 met Winxp home SP1
Inbellen van allerlei providers gaat goed, verbinding wordt keurig tot stand gebracht, ik kan dan alleen nog niet op Internet en/of emailen.
Wat is gevonden heb via de search en uitgeprobeerd heb:
Reparatie van Winsock met het progje winsockipfix
DNS handmatig instellen
Firefox geinstalleerd ipv IE
PC spy en adaware en virusvrij gemaakt met hitmanpro, microsoft antispyware en AVG
Windows firewall uit, geen andere geinstalleerd, virusscanner (AVG Free) ook uit
Geen Kazaa geinstalleerd
Snelheid van de onboard analoge modem veranderd
Herstelpunt van enige weken geleden toen het nog wel werkte, teruggezet
Volgens die persoon is er intussen helemaal niets veranderd, geen installatie's oid
Ik heb geen andere oplossingen meer, behalve clean install waar die persoon ook niet op zit te wachten, verder ook niets kunnen vinden wat een oplossing zou kunnen bieden
Iemand een idee
Inbellen van allerlei providers gaat goed, verbinding wordt keurig tot stand gebracht, ik kan dan alleen nog niet op Internet en/of emailen.
Wat is gevonden heb via de search en uitgeprobeerd heb:
Reparatie van Winsock met het progje winsockipfix
DNS handmatig instellen
Firefox geinstalleerd ipv IE
PC spy en adaware en virusvrij gemaakt met hitmanpro, microsoft antispyware en AVG
Windows firewall uit, geen andere geinstalleerd, virusscanner (AVG Free) ook uit
Geen Kazaa geinstalleerd
Snelheid van de onboard analoge modem veranderd
Herstelpunt van enige weken geleden toen het nog wel werkte, teruggezet
Volgens die persoon is er intussen helemaal niets veranderd, geen installatie's oid
Ik heb geen andere oplossingen meer, behalve clean install waar die persoon ook niet op zit te wachten, verder ook niets kunnen vinden wat een oplossing zou kunnen bieden
Iemand een idee
Who's general failure, and why is he reading my disk?