[PS2] Finfal Fantasy X check-up

Pagina: 1
Acties:

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Beste medetweakers,

Ik heb een beetje een raar gevoelin mn onderbuik. Ik zit nu 51 uur in het spel en ben in de grotten richting Zanarkand. Mijn spelers hebben ongeveer allemaal een even groot deel van de sphere grid afgelopen en hebben weinig overlapping.

Nu las ik dus laatst een review waarin stond dat je met een airship overal heenkon om items te halen, oude dingen op te lossen, nieuwe wapens te verzamelen. Maar uhm, ik heb dat schip nog niet, ik hoop echt dat het klopt anders moet ik -HEEL- ver terug lopen :| ! Ook zijn gevechten altijd nog moeilijk, ik heb het gevoel alsof mijn team nog niet sterk genoeg is hier al te zijn (vooral kimahri, lulu en rikku).

Zie ik nou dingen ZO hard over het hoofd? Mis ik dat hele airship? Ik wil geen walkthrough doorspitten omdat er spoilers instaan en die wil ik erg graag vermijden omdat ik het een erg mooi spel vind en graag tot het einde in het verhaal wil blijven zitten.

Alvast bedankt :) !

(P.S. hoe kan ik savegames wissen :X ? )

De meeste mensen deugen!

Verwijderd

airship kreeg je volgens mij na zanarkand dus dat zit wel goed denk ik,

• Cassius
  • Niet online
En net zoiets als Wakka die weer bij mijn blitzball team komt, ik heb er nog niets van gezien. En omdat ik hoorde dat 50~60 uur toch wel de uitspeeltijd was vond ik het een beetje kort dag worden.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan dat soort dingen niet missen. Die horen bij het main verhaal. Gewoon doorspelen dus. Niet iedereen speelt even snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet Wakka draften zoals je ook andere spelers draft (En dat kan pas als je in het airship bent).

( er is overigens een gigantische bult over te vinden op de internets . )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Sarcastro, die lees ik echt niet. Zoals ik overigens ook al hierboven zei. Principes: niet cheaten en je eigen spel niet verpesten met spoilers. Zo doe je er lekker lang over en hou je tenminste zo'n "shit ik heb het uitgespeeld" gevoel aan je spel over :p !

Ik ben overigens nu bij Lady Yunalesca, maar uhm, daar moet ik nog wel even een paar keer tegen knokken denk ik. Ik zie geen schokkende reacties dus het zal wel goed zitten dan. Bedankt :) !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat allemaal goed dude 8) , geniet ervan!
Pagina: 1