Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
[ Voor 32% gewijzigd door M3rcury op 25-08-2005 22:11 . Reden: M3rc weet zijn eigen mobo niet eens :P ]
No signature required.
MAAR
ik heb hier een hele resum aan opties , die ik niet snap
maar de vraag is: kan ik mijn geheugen hier mee beschadigen?
als het antwoord nee is, zet ik alles zo laag mogenlijk; anders; ...
het zou kunnen, maar ik zou rustig alles lager zetten. als hij niet meer boot, en je ook niet in de bios kan komen.. ff de stekker van je pc eruit en dan de cmos baterij er 10 sec uithalen en hem dan weer opstarten (met stekkers enzow er weer in heasnake903 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 22:15:
Ok danku; ik ben er nu!
MAAR
ik heb hier een hele resum aan opties , die ik niet snap
maar de vraag is: kan ik mijn geheugen hier mee beschadigen?
als het antwoord nee is, zet ik alles zo laag mogenlijk; anders; ...
No signature required.
2de keer ook al, enig idee hoe ik de juiste instellingen kan vinden (of gaat da alleen door te proberen?)
ook als ik iets heb ingesteld, en het bolt, en ik ga nog een keerjte lager; en dan moet ik resetten, dan ben ik alles kwijt, moet ik dan met pen en papier gaan werken?
Je moet gewoon proberen.. oook kan je je voltage hoger zetten. dan haal je waarschijnlijk heel klein beetje betere resultaten.. probeer hem eens maar 1 lager te zetten of 0,5 als dat kan ? en als je toch alles kwijt ben is dat een mooi moment om het opnieuw te proberensnake903 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 22:39:
heb alles op het laagste gezet en ik had het al zitten
2de keer ook al, enig idee hoe ik de juiste instellingen kan vinden (of gaat da alleen door te proberen?)
ook als ik iets heb ingesteld, en het bolt, en ik ga nog een keerjte lager; en dan moet ik resetten, dan ben ik alles kwijt, moet ik dan met pen en papier gaan werken?
No signature required.
latencys omlaag gedaan, pc boote niet meer, batterij eruit, halve min gewacht, start terug op (post), ik duw op DEL, onderaan komt te staan prepare to enter set up"
en het enige wat ik zie is een zwart scherm met een flikkerende _
!
iemand?
Ook de stekker van je pc eruit halensnake903 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 22:45:
ik heb het zitten![]()
latencys omlaag gedaan, pc boote niet meer, batterij eruit, halve min gewacht, start terug op (post), ik duw op DEL, onderaan komt te staan prepare to enter set up"
en het enige wat ik zie is een zwart scherm met een flikkerende _
!
iemand?
No signature required.
Werkt bjj mijn A8N-SLI..
Ik heb ook het probleem dat ie vaak niet meer wil booten na een OC oid.
Is je onboard speaker aangesloten? zo ja krijg je beepcodes?
[ Voor 21% gewijzigd door ixl85 op 25-08-2005 23:00 ]
en het werkte
maar nu ga ik stoppen, mijn moeder slaapt hier langs, en altijd dat reboot piepje maakt het nogal moelijk om in te slapen. iemand een manier om dat af te zetten?
Thx
Kristof