Toon posts:

executer 3.0 xbox ftp probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 617 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb net een executer 3.0 xbox gekocht maar het lukt me niet te ftp- en naar de x-box.
Ik heb de handlijding op http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=183856 gebruikt alles ingesteld maar als ik op connect druk geeft hij

[R]connecting to (hier mijn ip adres van de computer, laatste cijver verandert in 0)

[R]connected to (mijn ip-adres)

Maar ik krijg in het rechterbovenvenster een zandloper (als de muis hier staat) en na tien seconden

[R] connection failed (connection lost).

Wie kan mij vertellen hoe ik na kan gaan wat de oorzaak is dat ik geen verbinding krijg met mijn x-box?

De x-box moet goed zijn ik heb een goede cross-kabel en de handleiding heb ik goed gevolgd.

Groet doktersnuggles,

hoi

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01-12 16:53

mace

Sapere Aude

waarom verander je het laatste in 0? dit klopt niet.

je moet gewoon het IP adres van je xbox overnemen zoals het ingesteld is.

edit: ik ben niet wakker, wat doet dit topic in het moddereter forum? 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door mace op 25-08-2005 22:22 ]

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Ik kick hem richting SPV

Hier, in het tweakers.net moddereter forum hoort dit niet thuis.

:w

Verwijderd

Topicstarter
Waar ik de xbox heb gekocht zeiden ze dat ik het ip adres van mijn desktop over moest nemen en het laatste cijver moest veranderen en dat nr het ip adres van mijn xbox maken, daarom.
Hoe vind ik het originele ip nummer van mijn xbox terug? 192.168.0.3 heb ik geprobeerd. De site manager opnieuw ingesteld apply en connect en hij doet het nog niet. :/

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:36
start je op met het xbox config live menu? (tijdens opstarten de witte/doorzichtige knop inhouden)
Hier staat namelijk links onder het ip van de xbox. In dat menu kan je het ook veranderen.
Met dit menu op de xbox kan je ook ftp'n, standaard inloggen met x3 x3

[ Voor 16% gewijzigd door Wisey op 28-08-2005 10:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
Lukt ook niet

• Wisey
Kom je niet in het config live menu, vind je het ip niet, kom je niet geconnected of heb je verkeerd inlog / pwd ?

Verwijderd

Topicstarter
Kom je niet in het config live menu- jawel
vind je het ip niet- ip gevonden
kom je niet geconnected- inderdaad
of heb je verkeerd inlog / pwd ? x3 x3

Ligt het aan mijn desktop? netwerkinstellingen?

:/

• Wisey
Probeer dan eens dat ip te pingen> Start > uitvoeren/run > "ping xxx.xxx.xxx.xxx"
Het kan ook zijn dat je een andere inlog/pwd nodig hebt, dit kan je nakijken in het config live menu:
Settings > Network Setup

Verwijderd

Topicstarter
Probeer dan eens dat ip te pingen> Start > uitvoeren/run > "ping xxx.xxx.xxx.xxx"

Dit snap ik even niet ik moest het ip-adres hebben van mijn x box (x-bos live) deze moet ik toch op de x-box hebben ingesteld en op mijn desktop in flashfxp.
Waar heb ik dan mijn desktop ip voor nodig?

Het kan ook zijn dat je een andere inlog/pwd nodig hebt, dit kan je nakijken in het config live menu:
Settings > Network Setup

Hier staat inderdaad x3 en pwd x3

• Noper
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-12 10:27

Noper

That's a noper...

Uit je startpost blijkt volgens mij wel dat je verbonden bent, wellicht dat iets simpels als passive mode in flashfxp de boosdoener is? Probeer die eens aan/uit te zetten!

Verwijderd

Topicstarter
Uit je startpost blijkt volgens mij wel dat je verbonden bent,

ping xxx.xxx.xxx.xxx doet het dos schermpje aan en uitgaan verder wordt er niets weergegeven.

wellicht dat iets simpels als passive mode in flashfxp de boosdoener is? Probeer die eens aan/uit te zetten!

onder options heb ik use passive mode aangevinkt ---> geen verbetering

• DoomSayerSantos
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-11 11:36
Mijn pc ip is 192.168.0.2 en dat van de xbox 192.168.0.3 werkt fijn
Maar heb ook al gezien dat je met sommige netwerk kaarten niet met flashfxp op je xbox kan.
Was bij mij het geval met een realtek 100mbit kaartje. op mijn marvel yukon gaat dit wel.
Probeer anders eens met globalspace ftp dit lukte bij mij wel.

Verwijderd

Topicstarter
Mijn pc ip is 192.168.0.2 en dat van de xbox 192.168.0.3 werkt fijn

ip's overgenomen even voor de duidelijkheid dat van pc geef je op in Fxp manager en xbox matuurlijk op de x-box.

Nu veranderd er wat i.p.v

R]connected to (..)

[R] connection failed (connection lost).

krijg ik nu in blauw (i.p.v groen en rood)

[L] connecting to (.....)
[L] connected to xbox

maar vervolgens weer connection lost

Maar heb ook al gezien dat je met sommige netwerk kaarten niet met flashfxp op je xbox kan.
Was bij mij het geval met een realtek 100mbit kaartje. op mijn marvel yukon gaat dit wel.
Probeer anders eens met globalspace ftp dit lukte bij mij wel.

Globalspace gebruikt ook niets

Hoe kan ik zien of mijn netwerkkaart goed functioneerd?
Pagina: 1