Feedback op de algemene FAQ, waar?

Pagina: 1
Acties:

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-09 23:16

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Topicstarter
Ik las net dit bericht: [rml]Superdeboer in "[ DT] http://gathering.tweakers.net/forum..."[/rml]
[...]
  • Organisatie FAQ
    • CME: m-m ingewisseld voor Sprite_tm
    • APL: dawuss en MacWolf toegevoegd
    • PMG/CSL: Turkish toegevoegd
    • OFF: Niesje toegevoegd
    • I&T: vermelding banrechten Korakal
    • Nickkleuren bij uitleg aangepast naar de gebruikte kleuren in de 'nieuwe' template

• Registratievoorwaarden en faq
    • Linkje naar oude GoT-faq eruitgesloopt; die bestaat niet meer namelijk
Mocht er nog meer mis zitten... laat het weten! :)
Heel goed bedoeld, maar... wij (de eenvoudige gebruikers van dit forum) kunnen niet reageren in SM...
Ik zie op diverse plaatsen een "geef hier je feedback over de plaatselijke faq"-topics. Is zoiets ook mogelijk voor de "algemene faq" ?

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Ja hoor, dat kan in Schop een Modje :)

LinkedIn
Instagram

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-09 23:16

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Topicstarter
Is dat niet een erg "zwaar" middel, om een nieuw topic te openen voor bijvoorbeeld een typo?

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Je zou bijvoorbeeld ook Superdeboer een mailtje kunnen sturen, maar ik zou er zelf niet wakker van liggen :).

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

APCIII: SeM is juist voor dat soort dingen erg bruikbaar, hoewel een mailtje naar het DT óók werkt. Het lijkt me toch niet dat iemand last heeft van een typo-in-FAQ topic in SeM?

DM!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

JHS schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 20:55:
APCIII: SeM is juist voor dat soort dingen erg bruikbaar, hoewel een mailtje naar het DT óók werkt. Het lijkt me toch niet dat iemand last heeft van een typo-in-FAQ topic in SeM?
Dat lijkt mij ook niet. ;)
Schop een Modje, mailtje, ICQ, 't is allemaal welkom. :P
Juist eenvoudige dingen over typo's en kleine onvolkomenheden zoals namen in organisatieschema's die niet juist zijn, zijn heel snel op te lossen en daar is een SM-melding wmb een beter middel voor dan een topic in Lieve Adjes bijvoorbeeld. :)

Voor omvangrijkere discussies over de inhoud van de FAQ's, dus dan bedoel ik meer met betrekking tot het forumwide beleid, zul je echter niet zomaar je punt bij het DT neer moeten leggen... Dergelijke beleidsdiscussies horen dan weer meer in LA. :)

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Dergelijke beleidsdiscussies horen dan weer meer in LA. :)
En eventueel als het toch gestart wordt in SeM, maar genoeg voer voor discussie is, kunnen we het gewoon naar LA mikken, gebeurt best wel eens :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1