Ik wil me asus v9999GE en me MSI neo2 plat gaan verkopen omdat ik er niet te vreden me bent. Ja me videokaart ben ik wel tevreden want die scoort goed, maar ik wil naar pci-e upgraden zodat ik de volgende upgrade gelijk een videokaart heb voor en pci-e slot. Nou omdat ik naar pci-e wil heb ik helaas niks meer aan de videokaart. Dus deze verkoop ik, ook de plank.
Van dit geld wil ik een goed OC moederbord gaan kopen. En eventueel later nog de videokaart.
Ga verlopig met een pci videokaart werken omdat ik toch momenteel alleen 2D doen.
Voor de videokaart zat ik te denken een de x800GT misschien(andere opties sta ik ook vrij voor, maar heb liever dit keer gewoon een ATI kaart)
En voor de plank weet ik het nog niet.
Iemand misschien een idee voor welke plank ik kan gaan, ik wil geen MSI meer. De eerste en de laatste keer dus.
Is DFI de enigste keus als ik 3.3 volt op het geheugen zou willen?
Ik twijfel tussen:
Abit AN8 Ultra, nForce4 Ultra (PCI-e, Sound, LAN, SATA II, RAID, 1394)
DFI Lanparty UT nF4 Ultra-D, nForce4 (PCI-e, Sound, LAN, SATA II, RAID, 1394) € 132,97
Epox EP-9NPA+ Ultra, nForce4 Ultra (Sound, LAN, SATA II, RAID, 1394) € 115,-
GigaByte GA-K8N Ultra-9, nForce4 Ultra (PCI-e, Sound, LAN, SATA II, RAID, 1394/b € 143,-
Eventueel misschien toch maar een agp plank? En videokaart behouden?
DFI Lanparty UT nF3 Ultra-D, nForce3 (Sound, LAN, SATA , RAID, 1394) € 109,-
Epox EP-9NDA3+, nForce 3 Ultra (Sound, LAN, SATA-RAID, 1394) € 101,99
Opzicht heb ik maar weinig keuze....... al zijn de meeste plank niet bepaald echt goedkoop te noemen... ander suggesties ook nog mogelijk...
Van dit geld wil ik een goed OC moederbord gaan kopen. En eventueel later nog de videokaart.
Ga verlopig met een pci videokaart werken omdat ik toch momenteel alleen 2D doen.
Voor de videokaart zat ik te denken een de x800GT misschien(andere opties sta ik ook vrij voor, maar heb liever dit keer gewoon een ATI kaart)
En voor de plank weet ik het nog niet.
Iemand misschien een idee voor welke plank ik kan gaan, ik wil geen MSI meer. De eerste en de laatste keer dus.
Is DFI de enigste keus als ik 3.3 volt op het geheugen zou willen?
Ik twijfel tussen:
Abit AN8 Ultra, nForce4 Ultra (PCI-e, Sound, LAN, SATA II, RAID, 1394)
DFI Lanparty UT nF4 Ultra-D, nForce4 (PCI-e, Sound, LAN, SATA II, RAID, 1394) € 132,97
Epox EP-9NPA+ Ultra, nForce4 Ultra (Sound, LAN, SATA II, RAID, 1394) € 115,-
GigaByte GA-K8N Ultra-9, nForce4 Ultra (PCI-e, Sound, LAN, SATA II, RAID, 1394/b € 143,-
Eventueel misschien toch maar een agp plank? En videokaart behouden?
DFI Lanparty UT nF3 Ultra-D, nForce3 (Sound, LAN, SATA , RAID, 1394) € 109,-
Epox EP-9NDA3+, nForce 3 Ultra (Sound, LAN, SATA-RAID, 1394) € 101,99
Opzicht heb ik maar weinig keuze....... al zijn de meeste plank niet bepaald echt goedkoop te noemen... ander suggesties ook nog mogelijk...
[ Voor 41% gewijzigd door Robin4 op 25-08-2005 17:52 ]
http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.