Toon posts:

Laptop op NT domein, werkt niet op lokaal LAN?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi hoi,

Vandaag heb ik een laptop opgehaald op de TU/e, daar staat winXP op. Je logt in op een NT domein wat natuurlijk op de TU aanwezig is, maar zodra ik naar huis ga en de laptop in mn routertje prik (LAN via zelfde werkgroep) kan ik dus niet inloggen. Waar je normaal tijdens het inloggen kan selecteren welk domein (Dit, Dat, of .... (lokale pc)) staat nu ook opeens niks meer.

Toen ik de laptop voor het eerst aan mn router hing kon ik wel inloggen, toen heb ik bij werkgroep mn werkgroep ingevuld, en sindsdien kan ik dus geen domein meer selecteren en hij accepteerd geen enkele naam+ww...

Wie weet wat ik moet doen.
Kan ik misschien zelf een NT domein opzetten op een van mn winXP bakken?

Verwijderd

Toen ik de laptop voor het eerst aan mn router hing kon ik wel inloggen, toen heb ik bij werkgroep mn werkgroep ingevuld...
Tsja, en daarmee haal je 'm uit het domein en kan je dus niet meer je domein account gebruiken om in te loggen. Terug naar de TU/e dus. Het enige dat je nu nog kan doen is het administrator password resetten en dat account gebruiken om in te loggen.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:41

The Eagle

I wear my sunglasses at night

D'r zijn best wel wat van die programmatjes die dat met 1 druk op de knop voor je kunnen doen. gebruik de GoT search even, zeker weten dat je ze tegenkomt :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, dus als ik geen werkgroep in had gevuld kan ik wel gewoon weer inloggen. Damn :). Ik moet het ook gelijk slopen ;).

En vertel eens wat meer over die progjes, Maandag ga ik pas weer naar de TU...en ik wil mn nieuwe speeltje NU :).

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2005 21:45 ]

• Mr GAmba
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-05-2021

Mr GAmba

Ondertitel unavailable

Hey een school genoot :P. Kheb ook me laptop opgehaald gister, opt lokale netwerk hier gaat wel. Alleen niet via WIFI,.... Mja zal nog wel ff verder zoeken.

Signature unavailable