Het komt er eigenlijk op neer dat ik zoiets WIL doen:
Ik probeer dus een argument mee te geven aan een Thread.
De oplossing die ik nu heb zal waarschijnlijk wel werken maar is erg omslachtig waarschijnlijk... Ik zoek dus een nette/correcte oplossing.
De oplossing die ik nu ingedachte heb is het volgende:
Zoals gezegt, lijkt me dit niet de beste oplossing voor een probleem. Google helpt me vandaag niet en de search hier leverde ook al weinig relevants op. Misschien dat iemand van julie mij de goede richting in kan helpen, alvast bedankt!
C#:
1
| new Thread( new ThreadStart( MyFunction( "Fritsje", 7 ) ) ); |
Ik probeer dus een argument mee te geven aan een Thread.
De oplossing die ik nu heb zal waarschijnlijk wel werken maar is erg omslachtig waarschijnlijk... Ik zoek dus een nette/correcte oplossing.
De oplossing die ik nu ingedachte heb is het volgende:
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
| public class FormMain : System.Windows.Forms.Form { private string argument1; private int argument2; public void Test() { argument1 = "Fritsje"; argument2 = 7; new Thread( new ThreadStart( MyEeeeuhFunction ) ); } void MyEeeeuhFunction() { myFunction(argument1,argument2); } void myFunction(filename, data) { FileInfo f = new FileInfo( filename ); StreamWriter st = f.CreateText(); st.Write( data ); st.Close(); } } |
Zoals gezegt, lijkt me dit niet de beste oplossing voor een probleem. Google helpt me vandaag niet en de search hier leverde ook al weinig relevants op. Misschien dat iemand van julie mij de goede richting in kan helpen, alvast bedankt!
[ Voor 3% gewijzigd door G F0rce 1 op 25-08-2005 17:20 ]
I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin