Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Micro-ATX voeding 320watt levert te weinig vermogen?

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op dit moment een Animo Technologies 320watt mATX voeding in mijn Dign-HV5 kast zitten, maar volgens mij kan ik nog wel een iets sterkere (misschien ook stillere) voeding gebruiken. Ik krijg soms namelijk een blauw scherm, wanneer de computer enkele uren aan staat en de videokaart wil zo nu en dan wel eens de melding geven dat hij te weinig stroom krijgt.
Ik zou graag willen weten wat de sterkste mATX voeding is, die ik kan krijgen en waar ik die kan bestellen. Met wat gegoogle kon ik geen sterkere voeding vinden dan de 320watt die ik reeds bezit.
Wat ik mij ook af vraag is of onderstaande systeem meer dan 320watt nodig heeft?

Het volgende systeem bezit ik:
MoBo: Asus A8N SLI Deluxe
Proc: AMD Athlon 64 3200+ Venice
Geheugen: 2x 512MB Kingston
HD: 2 x 250GB Hitachi
DVD-Drive: Samsung DVD Brander 16-speed (type is mij zo onbekend)
Videokaart: XFX GeForce 6800GT PCI-e
TV-Kaart: 1x Hauppauge PVR MCE500 (kaart met 2 tuners)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2005 17:04 . Reden: Iets vergeten ]

Verwijderd

Copy-paste deze post eens naar dit topic: Welke voeding heb ik nodig? Deel 12
;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 17:03:
Ik heb op dit moment een Animo Technologies 320watt mATX voeding in mijn Dign-HV5 kast zitten, maar volgens mij kan ik nog wel een iets sterkere (misschien ook stillere) voeding gebruiken. Ik krijg soms namelijk een blauw scherm, wanneer de computer enkele uren aan staat en de videokaart wil zo nu en dan wel eens de melding geven dat hij te weinig stroom krijgt.
Ik zou graag willen weten wat de sterkste mATX voeding is, die ik kan krijgen en waar ik die kan bestellen. Met wat gegoogle kon ik geen sterkere voeding vinden dan de 320watt die ik reeds bezit.
Wat ik mij ook af vraag is of onderstaande systeem meer dan 320watt nodig heeft?

Het volgende systeem bezit ik:
MoBo: Asus A8N SLI Deluxe
Proc: AMD Athlon 64 3200+ Venice
Geheugen: 2x 512MB Kingston
HD: 2 x 250GB Hitachi
DVD-Drive: Samsung DVD Brander 16-speed (type is mij zo onbekend)
Videokaart: XFX GeForce 6800GT PCI-e
TV-Kaart: 1x Hauppauge PVR MCE500 (kaart met 2 tuners)
Wat specs van je voeding zijn handig. aantal amps op de rails.
Maar als je video kaart zelf aangeeft dat ie te weinig stroom krijgt dan is dat ook wel zo hoor ;)
Je hebt ook best veel dingen aangesloten op je voeding (vooral de video kaart wil veel)

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:09
Dat is echt veel te weinig. m-ATX voedingen worden in de regel gebruik voor VIA systemen of andere HTPC systemen die veel minder power vragen.

Jou systeem is een gamemachine en geen licht iets ofzo. Ik denk dat je richting de 400-450 watt moet gaan kijken

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Deze vraag kan je zoals hierboven al opgemerkt is beter in Welke voeding heb ik nodig? Deel 12 stellen.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Dit topic is gesloten.