Ik ben aan het experimenteren met Sharepoint. Ik heb mijn eerste webpart ontwikkeld (in C#), en wil deze graag op de server (Win 2k3 Server) installeren. Ben administrator.
Hiervoor is de command line tool: stsadm.exe. Deze installeert mijn cab-file op de server.
Ik kon eerst niet eens dit tooltje aanroepen, omdat het niet herkend was. Zelfs niet als ik de locatie toevoegde aan PATH. Maar goed, heb dit kunnen oplossen door het volledige pad op te geven.
Dit heb ik o.a. gebruikt:
Heb echter nog steeds een probleem dat de cab-file niet gevonden kan worden. Heb zowel het absolute pad geprobeerd, als alleen de bestandsnaam. Hiervoor heb ik changepassword.cab in dezelfde directory gezet als het tooltje.
De foutmelding:
Heb hierop gegoogled, maar niets relevants kunnen vinden.
Zie ik iets heel stoms over het hoofd?!
Hiervoor is de command line tool: stsadm.exe. Deze installeert mijn cab-file op de server.
Ik kon eerst niet eens dit tooltje aanroepen, omdat het niet herkend was. Zelfs niet als ik de locatie toevoegde aan PATH. Maar goed, heb dit kunnen oplossen door het volledige pad op te geven.
Dit heb ik o.a. gebruikt:
code:
1
| ""C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\web server extensions\60\BIN\STSADM.exe" -o addwppack -filename "C:\changepassword.cab" -globalinstall " |
Heb echter nog steeds een probleem dat de cab-file niet gevonden kan worden. Heb zowel het absolute pad geprobeerd, als alleen de bestandsnaam. Hiervoor heb ik changepassword.cab in dezelfde directory gezet als het tooltje.
De foutmelding:
code:
1
| Cannot open changepassword.cab: no such file or folder. |
Heb hierop gegoogled, maar niets relevants kunnen vinden.
Zie ik iets heel stoms over het hoofd?!