Ik heb op zich een best vaag probleem met Battlefield 2.
Na enige tijd spelen (ronde of 3) krijg ik grote zwarte vlekken en wegvallende textures.
De PC reboot dan ook snel daarna.
Eerst dacht ik dat het aan de driver lag, dus heb Catalyst 5.8 geinstalleerd, maar dit
hielp niet. Ook heb ik het geheugen getest, maar daar lag het ook niet aan. Toen heb ik
de voeding getest en die bleek wat rare waardes aan te geven op de - lijnen. Maar na een
nieuwe zwaardere voeding gekocht te hebben deed deze precies hetzelfde en geeft nog steeds
rare waardes op de - lijnen.
Mijn videokaart (Een Powercolor 9800PRO - 128MB) is net nieuw, dus lijkt me sterk dat het hieraan ligt.
De rest van mijn specs:
- Abit NF7-S2 Mobo
- AMD Athlon XP 3000+ @ 2100 Mhz Proc
- 1024 MB PC3200 Memory
- 420W ATX Voeding (Oude was een Qtec)
- Windows XP Pro
Iemand enig idee waar het aan kan liggen voor de rest?
Na enige tijd spelen (ronde of 3) krijg ik grote zwarte vlekken en wegvallende textures.
De PC reboot dan ook snel daarna.
Eerst dacht ik dat het aan de driver lag, dus heb Catalyst 5.8 geinstalleerd, maar dit
hielp niet. Ook heb ik het geheugen getest, maar daar lag het ook niet aan. Toen heb ik
de voeding getest en die bleek wat rare waardes aan te geven op de - lijnen. Maar na een
nieuwe zwaardere voeding gekocht te hebben deed deze precies hetzelfde en geeft nog steeds
rare waardes op de - lijnen.
Mijn videokaart (Een Powercolor 9800PRO - 128MB) is net nieuw, dus lijkt me sterk dat het hieraan ligt.
De rest van mijn specs:
- Abit NF7-S2 Mobo
- AMD Athlon XP 3000+ @ 2100 Mhz Proc
- 1024 MB PC3200 Memory
- 420W ATX Voeding (Oude was een Qtec)
- Windows XP Pro
Iemand enig idee waar het aan kan liggen voor de rest?