[Wanadoo Family] Sweex Wireless Annex-A router

Pagina: 1
Acties:

• Maximilian
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-09-2025

Maximilian

You've been Maxxed...

Topicstarter
Hellow,

Ik weet dat het niet het beste van het beste is maar ik heb goede ervaringen met sweex.

Ik heb die router die boven staat beschreven ingesteld op Family, dit gaat opzich goed. (na 3,5uur werk)
code:
1
2
3
4
5
1483 Bridged IP LLC
VPI 8
VCI 35

No User/Pass

Hij is "not connected" maar is toch online en kan pingen naar welke DNS ip ik ook maar invul :?

nja, hij doet het iig.

Nu moest ik nog wat met die DNS-sen doen maar ik wist niet zeker wat... dus ik heb ze maar bij windows ingevuld ipv in de router want daar doetie dus helemaal niets met die DNS-sen.

Ik kreeg het dus uiteindelijk voor elkaar om een site te laden met een Sweex en Wanadoo Family.

Speedtest zegt dan ik maar een 2.6Mbps lijntje heb ipv een 4mb en het pingen naar een DNS gaat met 21ms ipv 9ms.

Dat zijn toch wel grote verschillen.

Ligt dit aan de DNS-sen of klopt het dat hier niet al te best werkt?

• Lekkere Loempia
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-12-2025
Je kan het beste de post verplaatsen naar [rml][ Wanadoo] ADSL Family+Telefonie ervaringen[/rml]. Daar loopt al weken een topic over alles wat met Wanadoo Family te maken heeft.

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:32

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Stomme vraag misschien, maar had je niet beter de Livebox kunnen nemen voor die 1 euro per maand, en dan los nog een Wlan accespoint? Die combo werkt hier thuis perfect.

• Maximilian
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-09-2025

Maximilian

You've been Maxxed...

Topicstarter
sebastius schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 15:53:
Stomme vraag misschien, maar had je niet beter de Livebox kunnen nemen voor die 1 euro per maand, en dan los nog een Wlan accespoint? Die combo werkt hier thuis perfect.
Het enige probleem is dat er net een week geleden 70 euro is uitgegeven voor wireless lan en nou opeens overstappen.

Dâg 70 eurie... geen zin in... begrijp je? :P

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-02 16:15
Maximilian schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 16:45:
[...]

Het enige probleem is dat er net een week geleden 70 euro is uitgegeven voor wireless lan en nou opeens overstappen.

Dâg 70 eurie... geen zin in... begrijp je? :P
Voor 50 verkopen? Dan heb je ruim 4 jaar de tijd voordat je kwa kosten duurder uitbent (48x1 eur)..
Daarbij heb je dan alles van wanadoo en krijg je ook geen kastje-muur verhaal bij storingen, en tegen die tijd koop je een veel beter AP mocht je dat alsnog willen.
Daarnaast... nothing worse dan sweex... 't werkt meestal, maar daar is ook alles mee gezegd

[ Voor 25% gewijzigd door DJSmiley op 26-08-2005 16:22 ]