[D²OL]Meerdere PC's onder dezelfde node

Pagina: 1
Acties:

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-02 17:11
Sja, zoals de titel al duidelijk maakt wil ik meerdere PC's onder 1 installatie laten lopen dmv een image. Ik beschik namelijk over meerdere (identieke) systemen waarvoor ik een image moet maken waarin ik de D²OL client wil zetten (zonder WU's). Nu heb ik alleen een paar vragen aan jullie :P

- Kunnen er meerdere PC's onder dezelfde node draaien zonder problemen?
- Welke files moet ik weggooien om een lege buffer te maken?

Sja, een paar is 2 dus kom maar op met het antwoord? :D

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-01 12:52
Het kan wel, maar ik weet niet of dat problemen oplevert als ze allemaal ook nog s online staan. Offline gaat iig zonder problemen, zelf ook gedaan. Voor online modus geef ik geen garanties.

Lege buffer: tasks.dat + de taskdata (..\TSC\TSC\res\data\taskdata) verwijderen zou imo genoeg moeten zijn.

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

• emphasis
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-08-2023

emphasis

Mooooohh!!!

Hier heb ik iig nog nooit problemen gehad met online staande pc's met dezelfde node.prp

________________-=Team ColdFusion=-______________

• Kristof
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-01 11:26

Kristof

is een Belgisch product

Ik heb steeds gehoord dat de D2OL clients identiek dezelfde zijn, dus daar ga ik vanuit...
Als je de node installeerd (of geinstalleerd staan hebt) en je klikt op "flush all tasks" dan is je buffer leeg. Als je daar dan een image van maakt...

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

• Witlof
Kristof schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 15:33:
Ik heb steeds gehoord dat de D2OL clients identiek dezelfde zijn, dus daar ga ik vanuit...
Als je de node installeerd (of geinstalleerd staan hebt) en je klikt op "flush all tasks" dan is je buffer leeg. Als je daar dan een image van maakt...
bedankt voor de tip! Die ga ik onthouden :)

En dan nog iets, hoe zit het met dual (met HT) systemen. Moet ik dan HT uit zetten en 2 clients installen waarbij iedere client aan 1 CPU toegewezen is? Of is dit gewoon niet mogelijk? Weet niet of het dual systemen ondersteund namelijk maar dacht het niet.

Verwijderd

bij TSC was online geen probleem, dus ik neem aan dat dit voor D2ol gelijk is ;)
en ik had ze toen ook in een image gebakken ;)

• Witlof
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 15:55:
bij TSC was online geen probleem, dus ik neem aan dat dit voor D2ol gelijk is ;)
en ik had ze toen ook in een image gebakken ;)
Heb jij ze ook op een dual CPU bak gehad?

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
ik draaide gewoon 2 clients, dan had je vanzelf 100% cpu belast

• Witlof
archetta schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 16:10:
ik draaide gewoon 2 clients, dan had je vanzelf 100% cpu belast
OK, maar moet je dan deze nog speciaal configureren? En is het beter als HT uitstaat of is het nog een optie om 4 clients te installeren om die 100% belasting te krijgen?

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
bij een gewoon HT systeem hoef je alleen maar 2 clients te laten draaien, dual core enzo weet ik niet :)

• Witlof
archetta schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 16:39:
bij een gewoon HT systeem hoef je alleen maar 2 clients te laten draaien, dual core enzo weet ik niet :)
Sja, maar dit betekend dus dat er op een dual Xeon systeem 4 clients geinstalleerd zouden moeten worden? Das best veel ;)

• dsmeef
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-06-2024
tijd geleden gehad..
dual xeon met HT (dus 4 clients) = gewoon 4x opstarten, dan krijgt alles 100% load
alle 4 draaide onder 1 node id, en dat werkt prima

succes :)

Verwijderd

dsmeef schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 17:48:
tijd geleden gehad..
dual xeon met HT (dus 4 clients) = gewoon 4x opstarten, dan krijgt alles 100% load
alle 4 draaide onder 1 node id, en dat werkt prima

succes :)
Yups dit moet werken, deed ik ook op mijn Dual systemen ;)
Pagina: 1