Toon posts:

content van andere site op mijne

Pagina: 1
Acties:
  • 80 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of het nou wel ethisch verantwoord is wat ik vraag maar goed.
Ik zou graag iets van script hebben wat gedurende 2 uur om de minuut een teletekst pagina van de NOS bekijkt (829 om precies te zijn) en de output op mijn pagina spuugt.

Weet iemand of zoiets bestaat?

alvast bedankt

• PJKs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 12:00

PJKs

Young, Free and Single

Probeer http://teletekst.mobile.n...etekst/index.jsp?page=829 eens in een iframe...

[ Voor 9% gewijzigd door PJKs op 25-08-2005 15:01 ]

ja, graag!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is niet wat ik bedoel. Ik wil een script op mijn site die 1 regel uit deze site haalt (1 wedstrijd dus) en die op mijn pagina weergeeft. Zo kan ik dus een live tussenstand op de page gooien.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

NOS Teletekst is merk- en handelsnaam van de NOS en de pagina's worden beschermd door de Auteurs- en Databankenwet. Het is bijgevolg NIET toegestaan de pagina's op te slaan anders dan voor persoonlijk gebruik, ze te bewerken of ze te herdistribueren.
Daar zal je het daar mee moeten doen en dit ga ik dan ook sluiten ;)

Maar aangezien de NOS vast niet de eigenaar is van de gegevens zelf kan je die misschien ergens anders halen (KNVB?) Met wat geluk zelfs een bron die het bijv. als RSS of ander XML formaat aanbiedt. Maak dan (zelf: je bent tweaker :P ) een script die het voor je omzet naar de juiste opmaak.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.