Toon posts:

[Outlook] Contactpersonen importeren uit xls bestand

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

Ik moet ontzettend veel contactpersonen handmatig (van papier) invoeren in Outlook (heb Outlook 97)
Nu kan ik die blaadjes inscannen, converteren naar excel, zodat ik het kan importeren bij Outlook.
Ik heb alles op de juist manier ingevoerd (eerst een bestand geexporteerd, zodat ik wist waar alles moest staan), maar als ik het bestand dan importeer, pakt Outlook alleen de eerste contactpersoon, terwijl zo'n 50 in het excel bestand staan.

Als ik dan probeer om 2 of meer contactpersonen uit Outlook te exporteren (om te kijken of er bij meer dan 1 contactpersoon iets anders is in het excel bestand), krijg ik gewoon hetzelfde resultaat:
Op de eerste rij categorien zoals Bedrijfnaam, telefoonnummer, fax enz. enz.
Op de tweede rij en verder naar beneden informatie die bij de betreffende contactpersonen hoort

Weet iemand misschien hoe ik het zo krijg, dat Outlook alle contactpersonen uit het Excel bestand kan importeren, en niet alleen de eerste (die dus op rij 2 staat)?

Verwijderd

Topicstarter
het is me gelukt:

eerst 30 of hoeveel je wilt contactpersonen aanmaken in outlook (gewoon abc, abc, abc enz.), die vervolgens exporteren
dan in dat bestand, de echte lijst met contactpersonen over de aangemaakte plakken, en die importeren
ik denk dat er ergens in het bestand informatie staat over hoeveel contactpersonen in dat bestand staan, verder alleen geen idee waar het staat en of het wel aangepast kan worden, maar zo lukt het dus iig