❤️🩹 Bezuinigen op armen en zieken 🤕 ? Welnee, Zucmantaks, nu 💰 !
Ik heb het idd ook gezien. Na een flink aantal keren spelen gaan de CD's krassen. Blijkbaar is de software nog al gevoelig, want Autorun doet het heel vaak niet, of de CD wordt niet herkend in Explorer.
Ja.. dat ken ik
Ik had het spel gekocht, doe thuis de cd van de Allied voor de EERTSE keer in de cdrom speler en kan 'ie hem niet lezen! De Soviet cd ging nog net
Mijn oplossing: meteen een image gemaakt van beide cd's (dat deed 'ie gelukkig wel), deze inladen in Daemon virtual cd speler en de cd's opgeborgen in de kast..
Ik had het spel gekocht, doe thuis de cd van de Allied voor de EERTSE keer in de cdrom speler en kan 'ie hem niet lezen! De Soviet cd ging nog net
Mijn oplossing: meteen een image gemaakt van beide cd's (dat deed 'ie gelukkig wel), deze inladen in Daemon virtual cd speler en de cd's opgeborgen in de kast..
Due to the world shortage of trained trumpet players the end of the world has to be postponed. God Incorporated would like to apologize for this interruption in service.
Verwijderd
Zoiets kost je dan 100 piek. Om van te
Ddaarom kopieer ik alles, ik heb namelijk al 3 gekochte games niet meer kunnen spelen door die pokke cd's.
Dat probleem heb ik ook met de allies cd
duurt te lang zodat de LAN game eruit klapt
duurt te lang zodat de LAN game eruit klapt
www.tradealliance.nl
ze maken het voor de consument wel ERG verleidelijk om kopietjes te nemen...
Ik heb hier nu ook last van (na veel spelen), bij het opstarten blijft hij nu hangen, hij gaat pas weer verder als ik de cd eruit haal en er weer instop!
Yamaha MT-09
Ik heb ze beiden gekopieerd gekregen, en nooit ergens last van gehad... kopieeren is dus toch niet al te slecht...;):P
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Kheb echt altijd gezeik met die RA2 CD's hij blijft echt continu hangen bij de filmpjes man...echt zwaar verneukt die RACD's
het komt gewoon door die klote MIX files
Helaas kan Westwood hier niets aan doen!Op dinsdag 16 januari 2001 17:16 schreef Thunder het volgende:
Benk dus niet de enige waar die kut allies CD het niet kut westwood:(
Dit probleem wordt veroorzaakt door de Nederlandse distributeur, diezelfde die dat stomme hoesje heeft bedacht
Zelf heb ik `m uit de States laten komen (special edition) en heb nog nooooooooit ook maar 1 probleempjes gehad
...Natuurlijk, bij problemen herstarten wij even het hele internet........
hoesje
?
Verwijderd
ik heb m gewoon in nederland gekocht en niks aan de hand mn broer heb de allied cd ook nog een beetje erg gekrast maar nooit 1 foutje
Verwijderd
Je kan ook gewoon de NO-CD patch eroverheen gooien.:)
Dat de CD's slecht te lezen zijn, komt door de kopieerbeveiliging.:(
Dat de CD's slecht te lezen zijn, komt door de kopieerbeveiliging.:(
Pagina: 1