Weet iemand een programma (maakt niet uit binnen of buiten MCE) waarmee ik DVR-MS files in een keer op DVD kan zetten?
Ik heb het volgende al geprobeerd:
Een programma die een keer een aantal DVR-MS files brand naar DVD en de bitrate automatisch aanpast aan de hoeveelheid video die op de DVD staat. Dus bij weinig file hoge bitrate, veel files, lage bitrate. Een menu zou leuk zijn maar niet verreist. Ik heb het idee dat het best wel snel kan omdat DVR-MS gewoon MPEG2 is met wat XML informatie, excuus als dit verkeerd is, heb hier niet zoheel veel verstand van.
Pascal
EDIT: oh ja, moet een beetje goed verkrijgbaar pakketje zijn (
)
Ik heb het volgende al geprobeerd:
- Sonic Encoders (.msi file). Dit werkt slecht bij mij
- Cyberlink MyDVD. Langzaam en schandalige lay-out
- Nero VisionExpress. Krijg een error tijdens coderen, patch geïnstalleerd, werkt nog niet. Verder kan dit progje de bitrate niet wijzigen.
- ArcSoft QuickDVD. Zelfde verhaal met bitrate
- Een aantal progjes van TMPGEnc en Tsunami. Het nadeel is dat je verschillende programma's nodig hebt voordat je klaar bent. Eerst van DVR-MS naar MPEG2 en dan naar DVD. Onhandig
Een programma die een keer een aantal DVR-MS files brand naar DVD en de bitrate automatisch aanpast aan de hoeveelheid video die op de DVD staat. Dus bij weinig file hoge bitrate, veel files, lage bitrate. Een menu zou leuk zijn maar niet verreist. Ik heb het idee dat het best wel snel kan omdat DVR-MS gewoon MPEG2 is met wat XML informatie, excuus als dit verkeerd is, heb hier niet zoheel veel verstand van.
Pascal
EDIT: oh ja, moet een beetje goed verkrijgbaar pakketje zijn (
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2005 13:12 ]