Zo'n 3 jaar geleden installeerde ik voor de eerste keer PS 7.0 en dit ging prima. Hij werkte goed, liep niet vast en was snel. Na een vervelende crash moest ik alles opnieuw installeren en daar begon het probleem. PS 7.0 loopt nu telkens vast na een handeling of 2 tot 5. Ik heb de trial van 9.0 gedownload en die geeft hetzelfde probleem. Heeft iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? Het lijkt een soort van memmory probleem ofzo, want de hele computer loopt vast. Alleen vind ik dat wel raar want hij heeft het wel gedaan.
Verwijderd
gokje.
geheugenprobleem veroorzaakt crash en nu heb je last als je het geheugen te intens gebruikt? ff geheugen testen.
edit: aan je specs te zien. hoeveel ram zit erin?
geheugenprobleem veroorzaakt crash en nu heb je last als je het geheugen te intens gebruikt? ff geheugen testen.
edit: aan je specs te zien. hoeveel ram zit erin?
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2005 12:24 ]
Probeer memtest eens 
Het kan heel goed zijn, dat als je geheugen gaar is, en een programma hier iets in wil wegschrijven, de boel vastloopt. Met memtest kun je je geheugen dus testen.
Heb je wel een scratchdisk ingesteld voor photoshop?
Waar je ook naar kunt kijken, is de instelling van je scratchdisk van photoshop. Het bied grote voordelen, om de scratchdisk te hebben op een andere schijf dan de schijf waar je photoshop op geinstalleerd hebt staan
Het kan heel goed zijn, dat als je geheugen gaar is, en een programma hier iets in wil wegschrijven, de boel vastloopt. Met memtest kun je je geheugen dus testen.
Heb je wel een scratchdisk ingesteld voor photoshop?
Waar je ook naar kunt kijken, is de instelling van je scratchdisk van photoshop. Het bied grote voordelen, om de scratchdisk te hebben op een andere schijf dan de schijf waar je photoshop op geinstalleerd hebt staan
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
er zit nu 512 mb in, en hoe doe ik zo'n memtest? ik zal even kijken hoe het zit met die scratchdisk
Ik heb nu de scratchdisk een en twee op een andere schijf gezet. Kijken maar hoe hij nu loopt.
Update, het veranderen van de scratchdisk heeft niet geholpen helaas..
Ik heb nu de scratchdisk een en twee op een andere schijf gezet. Kijken maar hoe hij nu loopt.
Update, het veranderen van de scratchdisk heeft niet geholpen helaas..
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2005 13:37 ]
Memtest86 kan je hier vinden. Daar staan ook aanwijzingen hoe je het gebruikt
Is het vastlopen trouwens dat je gewoon niets meer kan doen, of krijg je een BSOD?
I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."
De hele computer slaat vast dus ik kan niets meer doen en moet op reset drukken om hem opnieuw op te starten
Pagina: 1