Ik twijfel voor het moment tussen 2 modellen, de ene een printer, de andere all-in-one.
Canon i4000 (133€)
26ppm
4800*1200dpi
gewone printer dus
Brother 310CN (165€)
20ppm
6000*1200dpi
scanner/kopie functie in
Ik print nogal veel (toch rap een 500 blz per week), en had daarom eerst een laser overwogen, maar met die apparte inktpotjes en een beetje smossen kom je er ook wel uit. Trouwens, als ik een laser koop moet ik sowieso nog een inktjet bijkopen voor mijn kleurenprints, of elke keer naar beneden lopen om te printen. Redelijk snel besloten: inktjet
Canon (zwart) patronen komen dan op 2€50 voor een patroontje, wat zo goed als niets is. Brother hervulkits heb ik echter nergens gevonden op internet, dus mijn vraag is ook of dit bestaat.
Zijn er anders andere printers op de markt (budget 100a150€), die
1) papier mag er niet recht vanboven instaan
2) redelijk foto's kunnen printen
3) hervulbaar zijn
4) geen hp zijn
Canon i4000 (133€)
26ppm
4800*1200dpi
gewone printer dus
Brother 310CN (165€)
20ppm
6000*1200dpi
scanner/kopie functie in
Ik print nogal veel (toch rap een 500 blz per week), en had daarom eerst een laser overwogen, maar met die apparte inktpotjes en een beetje smossen kom je er ook wel uit. Trouwens, als ik een laser koop moet ik sowieso nog een inktjet bijkopen voor mijn kleurenprints, of elke keer naar beneden lopen om te printen. Redelijk snel besloten: inktjet
Canon (zwart) patronen komen dan op 2€50 voor een patroontje, wat zo goed als niets is. Brother hervulkits heb ik echter nergens gevonden op internet, dus mijn vraag is ook of dit bestaat.
Zijn er anders andere printers op de markt (budget 100a150€), die
1) papier mag er niet recht vanboven instaan
2) redelijk foto's kunnen printen
3) hervulbaar zijn
4) geen hp zijn