Toon posts:

verschillende mpeg's op 1 dvd

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen,

Laat mij met de deur in huis vallen, ik ben een noob mbt branden van dvd's en converteren van bestanden.

Mijn vraag is, hoe krijg ik verschillende videoclips (mpeg's) op 1 dvd gebrand, zodat mijn dvd speler dit ook kan afspelen?

ik heb een nero brandsoftware, een avs videoconverter en een dvdbrander uiteraard :)

Verwijderd

google!

Verwijderd

Topicstarter
pfff sluit topic maar dan...

• Obliterator
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-02 16:34
Nero Vision Express als je die hebt. Werkt erg makkelijk

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-02 08:04

leuk_he

1. Controleer de kabel!

met een dvd "author "programma. (bepaalde nero versie kunnen dit ook, maar ik weet niet wleke opties je dan allemaal aan meot hebben staan)

http://www.videohelp.com/guides.php?howtoselect=3;56

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

haha sorry, was niet erg aardig!
Maar dat is wel een voorwaarde hier toch, eerst zelf research doen en dan pas vragen als je er echt niet uitkomt..
Succes m8!

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-01 07:24
Neem DVD architect, kies als instelling PAL (da's voor europa, america is NTSC), sleep je mpegs naar je preview window, geef e.e.a een naampje, maak evt nieuwe pagina's aan en klik dan op 'make dvd' en dan op burn.

Voila!

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 11:56:
[...]

haha sorry, was niet erg aardig!
Maar dat is wel een voorwaarde hier toch, eerst zelf research doen en dan pas vragen als je er echt niet uitkomt..
Succes m8!
Ja daar heb je ergens wel gelijk in, maar na op google wat gezocht te hebben, en flink met termen gegooid werd, waar ik niet helemaal aan uitkwam... ben ik het hier maar eens gaan proberen ;-)

Sorry voor m'n ietwat muffe reactie dus... ben ff met nerovisionexpress aan het pielen!

Verwijderd

geen probleem,

maar met nero suite kan het!:D

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:37

JvS

Ik heb hem zelf ook

Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 11:45:
Goedemorgen,

Laat mij met de deur in huis vallen, ik ben een noob mbt branden van dvd's en converteren van bestanden.

Mijn vraag is, hoe krijg ik verschillende videoclips (mpeg's) op 1 dvd gebrand, zodat mijn dvd speler dit ook kan afspelen?

ik heb een nero brandsoftware, een avs videoconverter en een dvdbrander uiteraard :)
Ja dit kan, op doom9.org en aanverwandte sites staan legio uitleggen hiervoor. Als het daar al geschreven is, hoe je het hier uiteraard niet ook te vragen

Als je er niet uit komt, kan je wel een topic openen, maar niet op deze, wat lamme, manier...

Zie de plicy hoe je dat wel doet

[ Voor 10% gewijzigd door JvS op 25-08-2005 12:12 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.