Toon posts:

Winkel Amsterdam

Pagina: 1
Acties:
  • 156 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hier ff een kort en simpel vraagje;

Ben net vanuit Friesland in Amsterdam gearriveerd en ben op zoek naar een goede computerwinkel waar ze ook *Dtweakgear*D verkopen.

any id's

Verwijderd

Poohh..

Nou ben ik zelf een echte Mukummer, maar als ik tweakspullen wil hebben is mijn enige optie Online bestellen, soms in Nederland, maar meestal in de VS of zelfs in Duitsland.

Je kan hier leuke spullen vinden, maar dan even niet ingewikkelder dan een bankstel of een zakkie patat :)

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

MyCom heeft sinds kort ook allemaal Orbs te koop, behalve de Blue Orb.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Gearriveerd in de zin van wonen, is zit je nu in cybercafe?

Verwijderd

Probeer Computerland in de Rijnstraat eens. Verder heb je de computerstraat van Amsterdam, de Ceintuurbaan. Als het in deze twee straten niet lukt, moet je inderdaad online je zaken bestellen.

• oehoe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-08 10:27

oehoe

blije prutser, ouwe sok

En voor losse "tweakspullen" (fans, stekkertjes, pluggen enzo voor casemodden) kun je goed terecht bij Radio Rotor in de Kinkerstraat, tram 7.

George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 15 januari 2001 13:46 schreef drLiter het volgende:
Gearriveerd in de zin van wonen, is zit je nu in cybercafe?
Nee, gearriveerd in de zin van wonen en kweet/wist nog niet waar de goede winkels zitten :(

Maar de centuurbaan is de computerbaan las ik net dus daar zal ik binnenkort ff heen gaan.
En de kinkerstraat zal ik ff een bezoekje brengen.

Dank

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Weet iemand misschien ook zo'n soort winkel in Dordrecht?

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

oc-shop. dat is een online shop maar je kunt het ophalen in een antiek winkel.

en ik kan het weten want ik ben er met de trein er naar toe gegaan vanaf haarlem, dat was dus ong. 1 uur heen reizen en dan weer 1 uur trug.

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Haha ja ik woon in Zwijndrecht (naast Dordt), ik ben ook al bij de oc-shop geweest, maar ik wil eigenlijk Papst fans en die hebben ze daar niet. Dus weet iemand een zaak in Dordt waar ze Papst hebben?

Verwijderd

Hey Iep. doe mij ff een ICQ msg ( #6090343). Ik ben nl ook op zoek naar een goeie shop als mede adammer :)

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Op maandag 15 januari 2001 14:35 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Haha ja ik woon in Zwijndrecht (naast Dordt), ik ben ook al bij de oc-shop geweest, maar ik wil eigenlijk Papst fans en die hebben ze daar niet. Dus weet iemand een zaak in Dordt waar ze Papst hebben?
die papst coolers die hebben ze bij display, haarlem en die is veel makkelijker te vinden dan oc-shop. verder was er laatst nog een topic over papst coolers. dus doe een search en je vind waar.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 15 januari 2001 14:42 schreef drLiter het volgende:
Hey Iep. doe mij ff een ICQ msg ( #6090343). Ik ben nl ook op zoek naar een goeie shop als mede adammer :)
? :? ?

Verwijderd

Op maandag 15 januari 2001 14:48 schreef SAMAR het volgende:

[..]
? :? ?
of je icq hebt :). En als je een goeie gevondne hebt, en ervaringen hebt, of je mij wilt inlichten ;)
Pagina: 1