[exch2k] een bepaald mailtje van een gebruiker forwarden

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• Speedfightserv
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-08 21:05
Beste mensen!

Ik heb me helemaal kapot gezocht hier op het forum en op google maar ik vind telkens net niet wat ik zoek.

Wij draaien hier Windows 2000 met exchange 2000 erop.

Het geval is:

Een gebruiker krijgt mail van support@blabla.com

nu willen we dat dit ene mailtje (dus niet alle mail ) wat hij krijgt door gestuurd word naar een algemeen mail adres (bv: support@onsadres.nl). dit moet op de server gebeuren omdat de client vaak uit staat.

Wie kan mij opweg helpen?
heb van alles gelezen over rules maar er staat niks bij van hoe of wat

Alvast Bedankt

[ Voor 3% gewijzigd door Speedfightserv op 25-08-2005 14:57 ]

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08 14:26

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Microsoft Exchange 2000 Server Administration Essentials
Global Settings

Global settings apply to all servers and recipients in an organization. The three most common global settings that you'll work with are:

[...]

Message Delivery These global settings define how and when messages are delivered. The settings that you can define include the default postmaster account name, the default quotas, and the default message filters. Message filters allow you to discard messages from specific senders and to redirect messages based on who the sender is.

[...]
Heb je dat al geprobeerd? Op die site staat verder nog meer info. :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• Speedfightserv
Het probleem is eigelijk ook, ik zie heel weinig instellingen staan in de system manager. ik zie blabla.nl maar daar houd het een beetje mee op. geen lijsten met e-mail adressen enz. in de active directory users en computers zie ik dat soort dingen ook niet.

dat document help me helaas niks verder.

Thnx

• Speedfightserv
Ben er eindelijk achter!!

had uiteindelijk ook de vraag in de nieuwgroepen van microsoft gesteld,

daar vertelde ze mij dat als je geen vermelding kreeg dat het op de client ingesteld stond het dus gewoon op de server is ingesteld!

Bedankt voor het mee denken!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Dit is erg simpel dus he, en hoort eigenlijk ook wle bij de basiskennis van Exchange. De volgende keer graag even wat onderzoek doen voor je een topic opent.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.