Wat je wel kan doen zijn 2 oplossingen
* Gewoon een beprinte label plakken op de DVD (labels laten alleen na verloop van tijd wel eens los)
* De inhoud van de dvd even overkopieren op een printable DVD en dan bedrukken.
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Verwijderd
Daarbij zijn printable dvd's niet echt handig omdat deze in het midden een veel te groot gat open laten. met labels heb je dat probleem niet.
Werkt prima, je kan vol automatisch (met ons model dan) 50 DVD's of CD's branden en printen tegelijkertijd.
De DVD's/CD's die je bedoeld gaan onder de naam Tuffcoated, en volgens mij bestaat er geen spuitbus o.i.d. om zelf zo'n laagje aan te brengen.
Klik voor meer info!
Ik denk wel dat dit een beetje boven je budget ligt......mocht geld geen probleem zijn; kijk er dan eens naar. Ik weet zeker dat dit apparaat stukken beter en sneller werkt
Dat ligt er maar net aan welke je bestelt.Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 11:19:
Daarbij zijn printable dvd's niet echt handig omdat deze in het midden een veel te groot gat open laten. met labels heb je dat probleem niet.
Wij hebben witte tuffcoated dvds en cds die gewoon tot het gaatje wit zijn; en onze publisher kan je instellen tot waar hij moet printen. En dat kan dus prima tot het gaatje.
Mooi ding hoor
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Label op DVD's is zondermeer niet zo'n goed idee. Als deze namelijk niet precies gecentreerd zijn raakt de dvd in onbalans en beschadig je op den duur je dvd speler.
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Wat bedoel je hier mee? Bedoel je dat je nog geen DVD printables heb gezien? Deze zijn er wel hoor kijk maar eens op www.opus.nl.leuk_he schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 11:30:
Nee, gevalletjte jammer. (ik heb het in ieder geval nog niet gezien.
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Verwijderd
idd, ik zie het probleem ook even niet. voor 1,20 (ong. 60 cent per stuk dus) is het probleem opgelost?Roeligan schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 11:23:
Of je koopt printable DVD's en maakt er een kopie van![]()
![]()
Gewoon Iso read -> iso write en tada.....
Verwijderd
Helemaal mee eens. Waarom zou je moeilijk gaan doen als het ook gemakkelijk kan?Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 11:35:
[...]
idd, ik zie het probleem ook even niet. voor 1,20 (ong. 60 cent per stuk dus) is het probleem opgelost?
Gewoon Iso read -> iso write en tada.....
Weet het, ik heb zelf hier ook een tray silver surface printable DVD-R 's en nog meer Printable CD's, ik bedoel dat de TS pech heeft en dat de niet printable DVD niet om te zetten is in een printable. Je kunt ze inderaad nog steeds niet bij veel computerzaken kopen, en al helemaal niet bij bruna/freerecordshop/deharensesmit. Heb wel eens DVD's bij computerland gezien, maar die waren zo duur dat je graag even de grens over gaat._Dune_ schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 11:34:
[...]
Wat bedoel je hier mee? Bedoel je dat je nog geen DVD printables heb gezien? Deze zijn er wel hoor kijk maar eens op www.opus.nl.
PS, ZIe ook
Ervaringen cd/dvd printables
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Nadat de DVD droog is geef ik het een laagje Colour Fix Spray 400ml:

Het resultaat is prachtig!
Ik heb geëxperimenteerd met verschillende technieken:
- 1 dikke laag
- 1 dunne laag + 1 dikke laag
- 1 dunne laag
Conclusie: voor mij gaf 1 dunne laag het mooiste resultaat.
Je kan dus best gewoon het DVD-tje opnieuw branden op een prinatble schijfje en dan bedrukken.
[ Voor 9% gewijzigd door Neobahamuth op 25-08-2005 11:51 ]
▀ BBQ ▀ BBQ 2 ▀ Opendeurdag ▀ LED Cat Feeder