Toon posts:

probleem gigabyte 6600 gt in SLI

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
raar probleem mijn computer :
Athlon 3200 +
Asus K8N sli deluxe
2 maal gigabyte 6600 gt 128 mb silent pipe
voeding A merk 650 Watt

Computer herkent de kaarten afzonderlijk wel maar niet in SLI
Ik heb zelf de BIOS geflasht van MB en beide kaarten en de nieuwste drivers geinstalleerd
hoe kan ?

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-08 19:26

Barrycade

Through the...

Ik neem aan dat je wel het sli verbindingstukje hebt aangebracht tussen de VGA-kaarten?

Verwijderd

Topicstarter
Ja en ook de jumper card op dual gezet

Verwijderd

Topicstarter
zojuist twee 6800 kaarten probeert in SLI en deze doen het wel

Verwijderd

Heb je wel de goeie nvidia driver?
77.72 of nieuwer?
Ik heb 2 gigabyte 6600GTs passief gekoeld en die doen wel sli, zonder problemen.
ALs je de nieuwe driver instaleerd, komt onderin na het rebooten een popup die zet sli capable system found, als je daar op klikt kun je het sli vinkje zetten, gaat ie weer rebooten et voila, sli.

Verwijderd

Topicstarter
gebruik 77.77 maar heb zo'n beetje alle drivers van nvidea geprobeerd maar zie geen vinkje
hij geeft alleen zo nu en dan aan dat hij problemen heeft met de clock kan dit komen door
V-tuner

Verwijderd

Ik zou Nvidia of je leverancier even mailen, die weten er waarschijnlijk meer van dan wij.

(Maar we helpen je graag ;) )

Verwijderd

Topicstarter
bedankt ik zal eens rond bellen als het wat bijzonders is horen jullie nog van mij
ondertussen hoop ik dat iemand een antwoord heeft natuurlijk.

Verwijderd

Pleur dat vtuner maar weg, nog nooit zo'n onstabiel proggie gezien...
Zonder vtuner draaien de kaarten bij mij al 500/1120 standaard en vtuner komt ook niet hoger dan dat.
Vtuner veroorzaakt bij mij ook een eventvwr error.
En daar kwam ik niet vanaf zonder herinstallatie van windows.. (een of andere .sys kon niet geladen worden)

Verwijderd

Topicstarter
bedankt ik heb v-tuner eraf getuned een reinstal gedaan en voila ze doen het
wel iets om te vermelden want in de winkel en de leverancier konden mij dit niet vertellen
nogmaals Thnx
Pagina: 1