Hallo,
ik ben nu al enige tijd bezig met het maken van websites, maar heb zelf nog bijna nooit frames gebruikt. Dit omdat ik dan dus niet makkelijk een fixed width op kan geven en niet alle info op de pagina in een keer kan veranderen.
Maar nu vraagt de klant mij uitdrukkelijk om frames te gebruiken, dus heb ik geen keus.
Het probleem is nu dus:
ik wil een frameset maken die 3 rijen heeft en in de middelste ook nog eens 3 kollommen.
Np:
Maar nu heb ik dus het probleem dat wanneer ik de pagina kleiner maak dan de aangegeven hoogte/breedte, dat mijn frames dus kleiner worden ipv een fixed width te houden.
Hoe los ik dit op?
Alvast bedankt.
Preview is hier te vinden btw: http://www.b2ontwerp.nl/deerenberg
ik ben nu al enige tijd bezig met het maken van websites, maar heb zelf nog bijna nooit frames gebruikt. Dit omdat ik dan dus niet makkelijk een fixed width op kan geven en niet alle info op de pagina in een keer kan veranderen.
Maar nu vraagt de klant mij uitdrukkelijk om frames te gebruiken, dus heb ik geen keus.
Het probleem is nu dus:
ik wil een frameset maken die 3 rijen heeft en in de middelste ook nog eens 3 kollommen.
Np:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| <FRAMESET cols="*, 800, *" border="0">
<FRAME src="includes/empty.php" scrolling="no">
<FRAMESET rows="340, 430, 30">
<FRAME name="top" src="includes/top_systeem.php" scrolling="no" NORESIZE>
<FRAMESET cols="270, *, 175">
<FRAME name="lft" src="includes/lft.php" scrolling="no" NORESIZE>
<FRAME name="ctr" src="includes/ctr.php" scrolling="no" NORESIZE>
<FRAME name="rgt" src="includes/rgt.php" scrolling="no" NORESIZE>
</FRAMESET>
<FRAME name="btm" src="includes/btm.php" scrolling="no" NORESIZE>
</FRAMESET>
<FRAME src="includes/empty.php" scrolling="no">
</FRAMESET> |
Maar nu heb ik dus het probleem dat wanneer ik de pagina kleiner maak dan de aangegeven hoogte/breedte, dat mijn frames dus kleiner worden ipv een fixed width te houden.
Hoe los ik dit op?
Alvast bedankt.
Preview is hier te vinden btw: http://www.b2ontwerp.nl/deerenberg
A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."