Goede beamer?

Pagina: 1
Acties:
  • 260 views sinds 30-01-2008

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Topicstarter
Hallo allemaal, ik ben van plan een beamer te kopen.
Nu is mijn oog gevallen op de
"All-in-One Projector-TV Blue Dolphin edition".
Afbeeldingslocatie: http://www.camcosystems.nl/images/product/Beamer_sitea8a976.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.camcosystems.nl/images/product/product1/beamergoed_beter3b15e2.jpg

Het is dus niet echt een merk geloof ik, heeft iemand meer informatie over deze beamer, en weet iemand of dit ook een geschikte beamer is voor o.a:
  • -Vanaf de PC een film kijken.
  • -Digitale tv van TVHome. (Digitale ontvanger, normaal op scart. Ook om te zetten naar tulp?)
  • -En het aansluiten op een surround set.
Hier een link naar de informatie pagina van de beamer.
Ik heb al een aantal topics doorgelezen hier, maar ik ben geen beamer expert, en dit leek mij wel een leuk ding.
Vooral omdat de nieuwe lampen erg goedkoop zijn, en de beamer opzich zelf ook niet.
Daarom vraag ik jullie hulp. (Mochten jullie nog andere alternatieven hebben, ik sta er open voor.
(Mits niet te duur :X, max 700 euro.)

Alvast bedankt!
-Kecin

[ Voor 9% gewijzigd door Kecin op 25-08-2005 02:58 ]

I'm not a number, I'm a free man! Geld over? Check m'n V&A

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:42

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Voor de prijs zien de specs er wel mooi uit, houd er wel rekening mee dat die maar een resolutie van 640x480 heeft..

Home Assistant Configuratie V&A

Verwijderd

Als je een goede betaalbare Homecinema beamer wil zou ik voor de Sanyo Z1 gaan
deze is 2ehands al voor 600 euro te vinden.
Je kunt ook de Epson TW10H halen nieuw voor 700 euro dacht ik
Voordeel van deze beamers is dat ze op echte 16:9 verhouding projecteren, ze hebben ook meerdere
en betere aansluitingen dan die dolphin waaronder component, dit geeft een veel betere beeldkwaliteit
dan s-video google zelf maar wat rond voor de specs.
Zelf heb ik trouwens de Z1 + een gigantisch projecta scherm 2ehands voor 800 eurie op de kop getikt
echt helemaal geweldig als ik hier me films op bewonder.

• GoT
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:32

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Heb je uberhaupt al ter rade genomen wat er in je vorige, gesloten topic gemeld werd?

Met name Enige uitleg voor mensen die een projector willen kopen ! kan behoorlijk zinning zijn :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Als ik het goed lees kan je deze beamer helemaal niet op je pc aansluiten. Er zit enkel een VGA uitgang op volgens mij.

Enne ik weet niet waarom je een beamer op je surround set wilt aansluiten? Maar het lijkt mij nuttiger omdat gewoon vanaf je dvd-speler of pc direct te doen ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Orion84 op 25-08-2005 10:08 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:32

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Orion84 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 10:06:
Als ik het goed lees kan je deze beamer helemaal niet op je pc aansluiten. Er zit enkel een VGA uitgang op volgens mij.

Enne ik weet niet waarom je een beamer op je surround set wilt aansluiten? Maar het lijkt mij nuttiger omdat gewoon vanaf je dvd-speler of pc direct te doen ;)
De meeste PC's hebben een video u9it tegenwoordig, die al dan niet met een verloopje een composiet signaal kan leveren. En dat slikt deze beamert gewoon :Y) Maar dan nog, voor een resolutie van 640x480 zou ik never een beamer kopen.....dat zou voor minimaal 1024x768 of hoger moeten zijn :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• robbert
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-02 20:19
The_Eagle schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 10:16:
[...]

De meeste PC's hebben een video u9it tegenwoordig, die al dan niet met een verloopje een composiet signaal kan leveren.:)
Een videokaart met tv out bedoel je, alleen is deze kwaliteit zo slecht....

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:12
spaar door en koop een epson tw10h of een benq PB5120 deze beamer is namelijk erg matig.

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:37

JvS

Ik heb hem zelf ook

mjah dat lijkt me dan ook wel voldoende. Een algemeen bespreek topic per product lijkt me prima en overzichtelijk

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:37

JvS

Ik heb hem zelf ook

mjah dat lijkt me dan ook wel voldoende. Een algemeen bespreek topic per product lijkt me prima en overzichtelijk

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.