Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wat kapot aan PSP accu?

Pagina: 1
Acties:

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Halloo,

Ik ben deze vakantie met mijn volle gewicht op mijn PSP gevallen.(alcohol en gamen gaat dus niet samen:X)
Maargoed, gelukkig is alleen mijn accu kapot gegaan en niet mijn hele PSP.
Nu is mijn vraag: Wat is er nu kapot? de accu of de printplaat die OP mijn accu zit??
Als alleen de accu kapot is, ga ik deze vervangen door 3X een AAA penlite van 1,2V.
Ik heb dus echt geen idee of er dingen op het prinplaatje zitten die door een schok omzeep geholpen kunnen worden.

Afbeeldingslocatie: http://www.thomasdavits.nl/batterij/1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.thomasdavits.nl/batterij/2_tn.jpg

klikbaar

[ Voor 14% gewijzigd door Wootism op 25-08-2005 01:30 ]

Verwijderd

penlites erin doen en je weet het vanzelf

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 01:31:
penlites erin doen en je weet het vanzelf
Das nog best een pokke werk, vandaar dat ik het vantevoren even wil weten voordat ik begin te knutselen.

[ Voor 44% gewijzigd door Wootism op 25-08-2005 01:36 ]

• deWit
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-11 21:40

deWit

Niet goed, geld toch kwijt!

Hij doet het nu toch ook niet. Veel kan je er dan niet meer aan slopen. Gewoon proberen lijkt mij.

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Zowiezo is dat vrij lastig te zeggen: er kan even goed een brak contact ontstaan zijn tussen 2 punten van de printplaat als dat de accu zelf brak is. Meten is weten: zet een multimeter op de 2 draadjes die uit de accu komen; staat daar een spanning tussen de 3.3 en 4 volt op doet dat stuk het in ieder geval nog.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-11 09:57
Wat Sprite zegt: en als de accu goed is gewoon sporen volgen en blijven meten, vooral op 'verdachte' plekken enz.

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Horen die rare vlekken daar te zitten of is dat spul dat uit de accu's is gekropen?

Verwijderd

Lijkt me eerder wat siliconen om de volgende print (of scherm) die erbovenop ligt elektrisch te isoleren van de componenten..
Pagina: 1