whatever it takes
heel snel een reply voordat een moderator dit ziet
als catalyst drivers problemen geven moet je eens de omega drivers proberen.
verder zou je kunnen proberen een goede startpost te maken (wil wel eens helpen).
overigens loopt GTA:SA bij mij perfect op zowel de 5.7 als 5.8.
het liep vast en ging later wel weer door
?
als catalyst drivers problemen geven moet je eens de omega drivers proberen.
verder zou je kunnen proberen een goede startpost te maken (wil wel eens helpen).
overigens loopt GTA:SA bij mij perfect op zowel de 5.7 als 5.8.
het liep vast en ging later wel weer door
... not as I do.
Ik ging ff naar Windows met zwart scherm, toen kon ik weer verder spelen. Het kan zijn dat de .conf bestanden van GTA:SA in de Document and settings dir van Windows afgesteld staan voor andere drivers? Misschien die eens verwijderen of de game opnieuw installeren. Omega drivers is wel het bekende verhaal hier
Bij jou werkt het, maar bij andere mensen niet met Catalyst 5.7 zovver ik gelezen heb.
Groetjes
Groetjes
whatever it takes
Sinds 5.8 start san andreas niet eens meer hier. Stond er ook van te kijken alleen heb ik nog niet de zin gevonden het te fixen.
Eventjes terug naar 5.7 dan maar? aangezien het spel bij jou niet werkt onder 5.7
Probeer dan andere drivers als het niet werkt
Een topic als deze starten met de vraag of meerdere mensen dit probleem hebben is niet echt handig, een topic met daarin je exacte probleem + alle relevante informatie daarintegen wel. Maar probeer eerst zelf het een en ander om je probleem te verhelpen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()