Ik ben voor mijn zusje in haar studentenhuis een draadloos netwerk aan het opzetten. Ze hebben een abonnement afgesloten bij @home, waar ik zelf ook abonnee ben. Weet dus wel hoe je je pc moet configureren voor @Home. Heb nog niet zo veel ervaring met netwerken en dergelijke. Ben lang bezig geweest met het configureren van de router. De router en computer connecten prima via een WAP-beveiligde verbinding, maar ik stuit nog op het volgende probleem.
Op het tabblad Internet van de router detecteert hij automatisch de verbinding en de router geeft dan aan dat hij al een verbinding heeft gevonden met een DHCP-server en dat hij een IP-adres heeft gekregen. Ik heb alleen nog niet eens de gegevens van @home, zoals de computernaam en het wachtwoord ingevuld en kan ook niet vinden waar dat moet.
Heb dus een volgens mij goed beveiligde verbinding tussen de pc en de router, maar geen internet. Heeft iemand meer ervaring met het instellen van deze router?
Op het tabblad Internet van de router detecteert hij automatisch de verbinding en de router geeft dan aan dat hij al een verbinding heeft gevonden met een DHCP-server en dat hij een IP-adres heeft gekregen. Ik heb alleen nog niet eens de gegevens van @home, zoals de computernaam en het wachtwoord ingevuld en kan ook niet vinden waar dat moet.
Heb dus een volgens mij goed beveiligde verbinding tussen de pc en de router, maar geen internet. Heeft iemand meer ervaring met het instellen van deze router?
[ Voor 7% gewijzigd door AgeOfPanic op 25-08-2005 01:18 ]