Toon posts:

Software voor voetbalteam

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik ben leider en trainer van een jeugdvoetbalteam en ik ben eigenlijk op zoek naar een leuk stukje software om mijn team in te beheren (spelerslijst, uitslagen, wedstrijden, standen etc.).

Weet iemand hier misschien toevallig iets leuks voor?

Ik ben al een tijdje aan het zoeken op internet maar heb voor alsnog niets kunnen vinden wat ik echt geschikt vond. Alle tips zijn welkom.

Alvast bedankt voor de reacties.

M.v.g.,

Paul

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-08 17:45
Of je doet het simpel en realiseer dit in een database. Bijvoorbeeld van Microsoft Access.
Als je wat verstand van programmeren hebt, kan je dit makkelijk in PHP schrijven waar je een MySQL database achterhangt :)
In iig een database erachter heb je nodig...

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Zoeken in 'Software Algemeen' naar 'voetbal' levert al wat opties. Ik weet zeker dat er nog veel meer topics te vinden zijn als je de zoektermen wat aanpast, om over de resultaten op Google nog niet te spreken.

Wat heb je zlef allemaal al gezocht? We verwachten dat je er wel wat moeite voor doet. Met de simpele term die ik geef heb je zelfs al hits, dus als je wat meer woorden gebruikt vind je al snel veel meer :) Lees Software Algemeen - Beleid even goed door, en pas je topicstart nog even aan zodat deze voldoet aan de in het document genoemde punten :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

alles in excel pompen,
paar leuke formuletjes erin zetten,
en alles wat je maar wilt hebben zet je binnen een paar seconde in een grafiek of tabel.
klaar is kees