Dit is de eerste testcase die ik hier neer zet dus als het niet helemaal goed gaat gewoon zeggen 
Deze fotos heb ik gemaakt van een metertje of 7 van het podium op lowlands.
de gebruikte camera was een HP Photosmart 945.
ik heb geen flits gebruikt en een shutter priority van 1/60 gebruikt(de aparture werd helemaal open gezet, dat is afhankelijk van hoeveelheid vergroting 2.8 tot 3.1) de auto setting gaf een te hoge sluitertijd aan dus daarom heb ik de 1/60 setting gebruikt.
De compressie stond op medium en voor de rest alle settings op standaard.
De fotos zijn niet bewerkt met photoshop of een ander programma dus dit zijn de daadwerkelijke fotos zoals ze van de camera kwamen
.
Foto 1:

De stilte voor de storm.
Foto 2:

Daar staan ze dan hard op de cello te spelen
.
Foto 3:

Vind ik zelf erg mooi, maar jammer dat die blonde er net niet helemaal opstaat.
Foto 4:

Weinig over te zeggen, hij staat rustig te spelen. Ik vind deze erg gaaf omdat de foto scherp is maar je wel ziet dat zijn hand beweegt.
Foto 5:

hij is niet helemaal scherp maar ik heb precies op het goeie moment de foto gemaakt, hij kijkt net een beetje kazig
.
geef me maar commentaar en zeg wat ik aan m'n fotografie kan verbeteren
Deze fotos heb ik gemaakt van een metertje of 7 van het podium op lowlands.
de gebruikte camera was een HP Photosmart 945.
ik heb geen flits gebruikt en een shutter priority van 1/60 gebruikt(de aparture werd helemaal open gezet, dat is afhankelijk van hoeveelheid vergroting 2.8 tot 3.1) de auto setting gaf een te hoge sluitertijd aan dus daarom heb ik de 1/60 setting gebruikt.
De compressie stond op medium en voor de rest alle settings op standaard.
De fotos zijn niet bewerkt met photoshop of een ander programma dus dit zijn de daadwerkelijke fotos zoals ze van de camera kwamen
Foto 1:
De stilte voor de storm.
Foto 2:
Daar staan ze dan hard op de cello te spelen
Foto 3:
Vind ik zelf erg mooi, maar jammer dat die blonde er net niet helemaal opstaat.
Foto 4:
Weinig over te zeggen, hij staat rustig te spelen. Ik vind deze erg gaaf omdat de foto scherp is maar je wel ziet dat zijn hand beweegt.
Foto 5:
hij is niet helemaal scherp maar ik heb precies op het goeie moment de foto gemaakt, hij kijkt net een beetje kazig
geef me maar commentaar en zeg wat ik aan m'n fotografie kan verbeteren
=)