DVD naar Divx, allen eerste deel

Pagina: 1
Acties:

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:14

seninha

god's right foot

Topicstarter
Ik probeer hier de DVD van de LAMA's naar Divx om te zetten , zodat deze in mn Xbox kan.
Hiervoor gebruik ik AutoGK.

Ik vind dit een lekker snel en makkelijk programma, maar met deze DVD heeft hij moeite.

Het probleem is dat de eerste deel alleen omgezet wordt naar Divx. Er komt een bestand uit van 1200mb ozlas aangegeven maar het is uiteindelijk maar 35 minuten.

Nou zag itijdens het verkenen van de DVD dat de verchillende delen in verschillende VOB files zitten. Deel 1 in VOB 3.1 , deel 2 in VOB 4.1 en de laaste deel in 5.1

Hoe kan ik ervoor zorgen dat auto GK de hele dvd omzet :?

iRacing Profile Flickr

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-02 20:26
ander programma gebruiken, check doom9.org

PSN: djmurcielago

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-02 20:29
Met AutoGK kan het niet. Dit programma is namelijk puur gemaakt om back-ups van films te maken en die staan nou eenmaal altijd in één PGC. Dat is namelijk het niveau waarop AutoGK werk. Je selecteert ze nota bene zelf bij het rippen voordat je ze in AutoGK invoert.
Om alle afleveringen te back-uppen zal ze stuk voor stuk moeten doen. Deel de doelgrootte door drie en geef dat op als maximale grootte in AutoGK. Deze kan je nu als losse bestanden op één schijfje zetten of met een programma als VirtualDubMod samenvoegen. Het voordeel van dat laatste programma is dat het direct stream copy ondersteund. Daarbij wordt het beeld en/of geluid weggeschreven zonder dat het opnieuw gecomprimeerd wordt, waardoor er dus geen extra kwaliteitsverlies optreedt.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine