Toon posts:

[gezocht] een driver voor de FujiFilm CPS 36P

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een posterprinter van iemand gekregen maar er zaten helaas geen drivers bij. Heb het internet, de fabrikant en driver-sites afgezocht voor de FUJIFILM Color production system 36p ( dat is het enige van type aanduiding dat er op de printer staat.)

Iemand toevallig op school of in een offset bedrijf die gerbuik maakt van die printer?

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Via Google vind je nog een aantal figuren die deze driver zochten. Ik zou er een paar aanschrijven om uit te vogelen of zij hem hebben gevonden.

ARME AOW’er

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Goed plan :)
Dan ontschreeuw ik ondertussen de topictitel O-)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
euh... geweldig plan ja... als in geen enkel draadje van die newsgroupen een antwoord staan met daarin: "Yes, I have this driver for you..." denk je dan dat iemand die driver heeft? Ik niet. Ik vind het wel een makkelijk antwoord dat je geeft. Ik ben lang genoeg op het web om te weten waar en hoe ik aan drivers kan komen en meestal lukt het me dan ook. En inderdaad is jouw manier er één van, maar dan alleen als er een reply is van iemand die kan leveren, heeft het succes.