Welke processor is beter?

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• KovaK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-12-2024
Nu zijn er van allerlei verschillende prosessors voor notebooks. Maar wat is nu de beste. Ik heb al vaak gehoord dat P4 veel lawaai maakt en dat ik deze dus niet moet nemen. Dan word het dus een AMD.

Nu zijn er de AMD Turion 64, AMD Athlon 64 en AMD Sempron XP.

Welke is nou de beste en waardoor komt dat?

PS het gaat hier om processors voor notebooks!

[ Voor 8% gewijzigd door KovaK op 24-08-2005 23:00 ]

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:27

ThunderNet

Flits!

een P4 is dan ook geen laptop processor :)
voor de laptop's heeft Intel de Pentium-M... en ik kan me niet voorstellen dat deze lawaai maakt.
Daarnaast heb ik zelf wel een laptop met een P4 erin, maar vind deze geen lawaai maken....

Daarnaast moet je eens gaan onderzoeken, waar welke processor voor bedoeld is, hier is genoeg informatie over te vinden.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• KovaK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-12-2024
jah ik ben lui sorry, ik ben al bezig :)

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:20

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

De Pentium M is de betere Intel processor voor laptops en AMD heeft daar de AMD Turion 64 tegenover gezet...

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Zie de linkjes van Motrax :) Het is hier echt wel de bedoeling dat je over inzet, inzicht, researchvermogen en een zekere mate van basiskennis beschikt. En dat je in de topicstart kenbaar maakt wat je allemaal wel niet hebt uitgezocht, uitgevonden, uiteengezet danwel voorlopig geconcludeerd met behulp van de op het Internet beschikbare naslagwerken :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.