Toon posts:

[C#]DLL Benaderen via C# (Profoon IP-10)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo.

Ik heb een Profoon IP-10 gekocht en nu zou ik hem graag zelf willen aanspreken. Nu heb ik de driver dir met dll's maar ik heb geen idee hoe ik die kan gebruiken. Is er eigelijk een manier om die aan te kunnen spreken? Zo ja hoe en welke dlls heb ik daar voor nodig. Zou graag hint/tips van jullie ontvangen. Ik heb al geprobeerd de dll's aan een project toe te voegen maar de meeste kan ik niet eens toevoegen. De enige die ik kon toevoegen is MylandVoIPLib.dll maar als ik dan in de object browser kijk staat er verder niks in. Ik heb de dll's ge-rared en ik hoop dat iemand mij opweg zou kunnen helpen door er even naar te kijken want ik kom er niet meer uit. Als ik progressie boek zal ik het meteen in dit topic posten. Dan hebben er andere mensen er ook misschien wat aan want het is best leuk om die telefoon zelf te kunnen aanspreken. Oja heb de telefoon bij de gamma gekocht.

DLL's

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2005 22:49 ]

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Waar heb je het precies over. Ik heb geen idee wat een Profoon IP-10 is en het is ook niet de bedoeling dat wij dat voor jou gaan uitzoeken.

In C# kan je in principe alleen .net dll's direct gebruiken in je projecten. Voor COM dll's wordt er door visual studio automatisch een wrapper gegenereerd die je dan ook gewoon kan gebruiken. Andere dll's kan je mischien nog aanroepen door gebruik te maken van DllImport. Maar het is hier niet de bedoeling dat wij voor jou uit gaan zoeken wat voor dll's je hebt en hoe je die moet gebruiken.

Dus als je mischien wat meer informatie geeft. En specifieker kunt vertellen wat je probleem is kunnen we je verder helpen.

[ Voor 3% gewijzigd door Woy op 25-08-2005 00:55 ]

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• H!GHGuY
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

H!GHGuY

Try and take over the world...

als je even die DLL's in de dependancy checker opent, dan zie je alle functies die in de DLL zitten...

het probleem is dan natuurlijk nog om ze aan te spreken. Als het geen .NET/COM-DLL is dan geef ik je weinig kans om het ding aan de praat te krijgen aangezien je niet weet wat de parameters zijn die je meot meegeven, en je dus snel op een corrupte stack stoot.

ASSUME makes an ASS out of U and ME