Beste mensen, ik heb diverse topics bezocht hier op het forum voor spielerij, maar ben geen concrete oorzaak tegengekomen noch oplossing waarom Call of Duty en United Offensive, op mijn travelmate 800 haperen.
De specs:
Travelmate
1.3 Centrino
512 Mb Ddr
40 GB hd ruimte
Radeon 9000 64 Mb
Game specs
Eerst draaide ik voluit alles, zonder AA of Trilenaire Filtering,
Dus max resolutie en max detail. Maar ook als ik 800*600 of nog lager ging haperde het beeldscherm.
Ook heb ik ergens gelezen dat het tft te traag zou schijn. Need for Speed underground is perfect te doen. Ook kan ik wel gewoon Half-life 2 spelen op 1400*1050 full detail wel zonder AA of speciale filtering uiteraard. En hapert het spel alleen bij zware stukken en het laden van de het volgende level. Aangezien dit spel grafisch een stuk verder dan CoD is en zelfs dat kan mijn laptop aan, d8 ik dus dat hier een andere verklaring voor moet zijn.
De specs:
Travelmate
1.3 Centrino
512 Mb Ddr
40 GB hd ruimte
Radeon 9000 64 Mb
Game specs
Eerst draaide ik voluit alles, zonder AA of Trilenaire Filtering,
Dus max resolutie en max detail. Maar ook als ik 800*600 of nog lager ging haperde het beeldscherm.
Ook heb ik ergens gelezen dat het tft te traag zou schijn. Need for Speed underground is perfect te doen. Ook kan ik wel gewoon Half-life 2 spelen op 1400*1050 full detail wel zonder AA of speciale filtering uiteraard. En hapert het spel alleen bij zware stukken en het laden van de het volgende level. Aangezien dit spel grafisch een stuk verder dan CoD is en zelfs dat kan mijn laptop aan, d8 ik dus dat hier een andere verklaring voor moet zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door loewie1984 op 25-08-2005 23:00 ]