A8N-SLI Deluxe onboard gigabit knalt onderuit

Pagina: 1
Acties:

• Somora
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-02-2025
Hoi allemaal

Ik heb hier een vaag probleempje met men onboard Nvidia en Marvell Yukon gigabit. Voor internet werken beide schitterend (getest met WoW :9 ). Maar ik heb hier nu een servertje staan waar al men isotjes op staan en het downloaden ervan gaat lekker vlot +- 45 a 50 mb/s. Maar nu komt het vage probleem :+ . Als ik nu bv een isotje van men pc nr de server wil overzetten gaat dit nogal gepaard met schommelend netwerkverbruik zo gaat ie van 50 mb/s naar 20 mb/s zo verder naar 12mb/s en als laatste naar 12 kb/s waarna beide kaartjes gewoon uitknallen het venstertje blijft gewoon hangen op ongeveer de helft van het bestand, internet werkt niet meer. Alleen een herstart helpt maar het probleem komt steeds terug. 8)7 ik heb me al rot gezocht, al vele drivers geinstalleerd maar zonder enig resultaat. Iemand enig idee? Ik heb eigenlijk al in gedachte van gewoon de onboard zooi uit te schakelen en een apart gigabit kaartje te kopen. Maar ik vind het eigenlijk wel stom dat het onboard spul het niet doet.