WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

Tekening niet te bewerken in Illustrator

Pagina: 1
Acties:
  • 547 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Topicstarter
Nou kom ik thuis en mijn vrouw is bezig met Adobe Illustrator, druk voor haar werk. Ze moet morgen iets af hebben. Ze heeft een AI bestand gekregen en kan het gewoon openen. Alleen ka ze er verder niets mee doen. Bijna alle functies zijn gedisabled. Je ziet een icoontje van een potloodje met een streep erdoor. De layer functie werkt ook al niet (ik dacht eerst aan een gelockte layer). Ze kan ff verder want ik heb een export gedaan naar WMF die ze vervolgens wel kon openen, maar beter is de orginele AI natuurlijk.

Wie weet wat dit is?

edit:

Oh ja, het was dus geen .ai maar een .eps bestand.

[ Voor 7% gewijzigd door doemaarwat op 24-08-2005 22:47 ]

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

• NaliXL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-05 19:30
Is het bestand wellicht read-ony (kan je zien met rechts-klikken op het bestand en dan eigenschappen)? Het is natuurlijk ook read-only als het op bijvoorbeeld een CD-rom staat.

Genoeg is meer dan veel, en tart den overvloed

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Topicstarter
Neen, daar had ik al naar gekeken.

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber