[BF2] Stopt installatie

Pagina: 1
Acties:

• cryhtorchild
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Tijdens het installeren van BF2 stopt de installatie zomaar.
- je kiest de taal
- je klikt op install
- er wordt een schermpje geladen
- de installatie wordt zonder melding beeindigd

Mogelijke oplossingen die ik heb geprobeerd en niet hebben geholpen
- DirectX 9.nieuwste installeren
- vgakaart driver geupdate (ati 9600 pro) zowel de driver van fabrikant als van Ati zelf geprobeerd
- windows installer update
- virusscan (niks gevonden)
- spywarescan (niks gevonden)

Daarnaast heb ik geen daemontools of andersoortige cdromsimulatie programma's draaien.

Verdere specificaties: p4 2400 mhz, 1 GB ram, ati 9600 pro, audigy 2 geluidskaart

De demo van BF 2 draaide wel. Wie kan mij verder helpen?

Fucking... What the fuck. Who the fuck fucked this fucking... How did you two fucking fucks... FUCK.

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-11 18:13
Ok, vreemd.. Je PC vertoont voor de rest geen vreemde kuren zoals spontane reboots ofzo? Je hebt 1GB RAM dus ik neem aan 2 x 512MB, als je er eens 1 stripje uithaalt en het dan nog een keer probeert? Mij lijkt het een hardware probleem, of je harde schijf of je geheugen.. Mischien is er iemand met dezelfde ervaring en met een betere oplossing? :/

offtopic:
Ben ik de enige die het opvalt dat Battlefield2 verschrikkelijk veel problemen met zich meebrengt of zijn er meerdere die dat zien ? :+

[ Voor 20% gewijzigd door the-edge op 24-08-2005 23:40 . Reden: typ-oOo ]

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:39

Clush

Do as I say...

kzou voordat je je pc gaat openschroeven eerst een manual install proberen... beschrijving van hoe en wat vind je hier

@ the-edge: je bent niet de enige... hoewel bf2 bij mij probleemloos draait, is het duidelijk dat BF2 bugkampioen 2005 zal worden.

[ Voor 15% gewijzigd door Clush op 25-08-2005 01:03 ]

... not as I do.