Toon posts:

GTA SAN ANDREAS: kan niet in vliegtuig(en) komen

Pagina: 1
Acties:
  • 175 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik kan niet in de vliegtuigen komen , op het vliegveld in Noord-oost. wel op de andere vliegvelden.

Hoe kan dat?

• U.F.O
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Heb je de patch al geïnstalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
U.F.O schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 21:39:
Heb je de patch al geïnstalleerd?
Waar heb je het over

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2005 21:40 ]

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-12 21:39

Polycom

Poes van goud

Als je nog niet ver genoeg bent kan je niet in vliegtuigen komen je moet eerst je vliegbrefet halen.

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-11 16:45
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 21:31:
Hallo,

Ik kan niet in de vliegtuigen komen , op het vliegveld in Noord-oost. wel op de andere vliegvelden.

Hoe kan dat?
Misschien zijn die fake.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:03

job

Noord-oost? je bedoelt het vliegtuig kerkhof?? Die vliegtuigen zijn stuk en kan je dus niet in.
Of bedoel je dat vliegtuigje wat in de hangar komt te staan?

Verwijderd

Topicstarter
PuDy schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 21:48:
Als je nog niet ver genoeg bent kan je niet in vliegtuigen komen je moet eerst je vliegbrefet halen.
Die krijg ik toch gewoon door veel te vliegen (ik speel het spel met cheatcodes.. ik doe verder geen missies) het gaat me puur om het vliegen.

Hoe krijgik een vlieglicentie op zak

Verwijderd

Topicstarter
job schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 21:55:
Noord-oost? je bedoelt het vliegtuig kerkhof?? Die vliegtuigen zijn stuk en kan je dus niet in.
Nee, dat weet ik...dat ziet iedereen. het vliegveld aan het water bedoel ik

Verwijderd

Topicstarter
job schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 21:55:

• GIAS
  • Laatst online: 31-07-2020

GIAS

Grandpa In A String

je moet gewoon netjes je vliegbrefet halen en daarvoor moet je eerst op het 3e eiland kunnen.
in de woestijn.
zolang je dat niet kan, kan je geen vliegbrefet halen en kun je niet in de meeste vliegtuigen. je kan wel in het vliegtuig boven op de heuvel. de cropduster.
Afbeeldingslocatie: http://faq.gtasanandreas.nl/images/screenshots/vehicles/cropduster.jpg

en die vind je dus hier

zie anders ook de walktrough, daar staat alles in beschreven, zelfs in het nederlands

[ Voor 14% gewijzigd door GIAS op 24-08-2005 22:18 ]

jep

• job
  • Laatst online: 10:03

job

Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 22:10:
[...]

Nee, dat weet ik...dat ziet iedereen. het vliegveld aan het water bedoel ik
ooh sorry, kerkhof is in het noorden...
noord-oost is een ander. Gewoon je vliegbrevet halen dus :) komt vanzelf.

Verwijderd

Topicstarter
GIAS schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 22:15:
je moet gewoon netjes je vliegbrefet halen en daarvoor moet je eerst op het 3e eiland kunnen.
in de woestijn.
zolang je dat niet kan, kan je geen vliegbrefet halen en kun je niet in de meeste vliegtuigen. je kan wel in het vliegtuig boven op de heuvel. de cropduster.
[afbeelding]

en die vind je dus hier

zie anders ook de walktrough, daar staat alles in beschreven, zelfs in het nederlands
ik kan overal heen. dus in de woestijn kan ik hem halen

Verwijderd

Topicstarter
GIAS schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 22:15:
in de woestijn.
[afbeelding]

en die vind je dus hier

Kan echt niks vinden in de woestijn.. waar moet ik heen? voor die vliegbedred

• magiel
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-11 19:27
ik haalde hem door heel heel heel veel te vliegen met de jumpjet,

neem aan dat jij dat ook doet :P maar heb je nog nooit je Flying skills zien increasen?

Ik wil het er _niet_ over hebben.

• Niles
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-01-2024
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 23:07:
[...]

Kan echt niks vinden in de woestijn.. waar moet ik heen? voor die vliegbedred
Daar kan je niet zomaar aan beginnen. Dat vliegbrevet kan je halen op dat verlaten vliegveld in de woestijn. Het halen van je vliegbrevet is een missie en je zult dus eerst alle andere missies moeten uitspelen voordat je aan die missie toekomt, want dat gebeurd dus pas op het 3e en laatste eiland. Enige manier dat zou kunnen is zoals hierboven beschreven is door veel vlieguren te maken, mss krijg je dan flying skill erbij.

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Je vliegbrevet kan je pas halen als je op een bepaald punt in het spel aangeland bent. Download dus gewoon een save van iemand anders en ga dan vliegen als je niks anders wil :z

Verwijderd

Topicstarter
magiel schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 23:11:
ik haalde hem door heel heel heel veel te vliegen met de jumpjet,

neem aan dat jij dat ook doet :P maar heb je nog nooit je Flying skills zien increasen?
Ja klopt, hij zei op gegeven moment: flying skill upgraded. you can access now all airports..

maar ik kan nog steeds niet de vliegtuigen pakken bij dat grote vliegveld.. als ik naar die man toeloop waar je moet inchecken.. zegt ie ietsvan "(..) looking younger these days"

Dusja.. ik ben nu al 4 maand aan het vliegen met die jumpjet
en wil nu wel eens in die andere vliegtugien

Verwijderd

Topicstarter
Metal schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 23:15:
Je vliegbrevet kan je pas halen als je op een bepaald punt in het spel aangeland bent. Download dus gewoon een save van iemand anders en ga dan vliegen als je niks anders wil :z
ik ken niemand die het speelt

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 23:17:
[...]

ik ken niemand die het speelt
Je hebt toch internet? Google>San andreas pc save games
Scan overigens eerst wel voordat je de rar/zip opent. Er kan een virus inzitten.

• Niles
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-01-2024
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 23:17:
[...]

Ja klopt, hij zei op gegeven moment: flying skill upgraded. you can access now all airports..

maar ik kan nog steeds niet de vliegtuigen pakken bij dat grote vliegveld.. als ik naar die man toeloop waar je moet inchecken.. zegt ie ietsvan "(..) looking younger these days"

Dusja.. ik ben nu al 4 maand aan het vliegen met die jumpjet
en wil nu wel eens in die andere vliegtugien
Hij zegt: "Pilots looking younger these days", en als die poort van het vliegveld dan niet opengaat, is het gewoon simpel: je hebt nog geen vliegbrefet en dus mag je _niet_ het vliegveld op. Dus of alle missies halen tot aan het leren van vliegen (driekwart van het spel ofzo) óf je neemt een save van een ander en gaat lekker verder.

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
offtopic:
Het is breVet en niet brefet..

Verwijderd

Topicstarter
Niles schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 23:19:
[...]

Hij zegt: "Pilots looking younger these days", en als die poort van het vliegveld dan niet opengaat, is het gewoon simpel: je hebt nog geen vliegbrefet en dus mag je _niet_ het vliegveld op. Dus of alle missies halen tot aan het leren van vliegen (driekwart van het spel ofzo) óf je neemt een save van een ander en gaat lekker verder.
De poort gaat wel open.. maar ik kan zelfs niet in die auto die direct rechts geparkeerd staat

Verwijderd

Topicstarter
Heb een saved game gedownload.. prachtig
ik kan nu in alle vliegtuigen!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:00

OMD

ff sorry dat ik het zeg:

Maar als je op zo een forum als dit rondloopt dan zal je wel wat netter moeten gaan gedragen. Al je topic starts zijn heel kaal en je praat in telgramstijl. Je komt iig heel arrogant over.

Je zegt zelfs tegen iemand die al 1500+ posts heeft:
Moderator? block ? deze peroson in een ander topic van jou.

Lees algemeen beleid en policy's even en probeer wat netter over te komen.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Dit is behoorlijk basic spul. Check de grote topics en diverse walkthroughs, dan kan je er makkelijk uitkomen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.