@home

Pagina: 1
Acties:

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-08 22:25

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Topicstarter
Wie kon er afgelopen weekend ook niet op internet of nauwlijks op internet surfen in regio Almelo.?

• Hurricane

Hurricane

Topicstarter
iemand met hetzelfde probleem?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Beetje ongeduldig? |:(

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Hurricane

Hurricane

Topicstarter
Tuurlijk, bijna een heel weekend zonder internet gezeten dus ik baal wel ja, hoe nu de stand van zaken is weet ik dis niet, maar zou wel graag willen weten of 1 van jullie hetzelfde heeft gehad en misschien al had gebeld richting @home, want ik zit nu op mijn werk en heb zo het tel.nr. niet bij de hand.

Verwijderd

er zijn wat specifieke problemen met het @home netwerk (in het bijzonder dhcp-server), heb ik begrepen.
ergens zat een bug die er voor zorgde dat er ip-adressen dubbel werden uitgegeven. die zijn ze nu aan het verhelpen, en das de reden dat ik iig nie meer kan internetten, deze week (voor het gemak hebben ze ook gelijk heel me account gedelete, mag dat e-mail niet meer aankomt, en me webspace helemaal foetsie is (dat hebben ze vrijdag gedaan, kreeg zaterdag (dag erna dus) een brief in de bus dat ik het best even heel me webspace kon backup'en :(

maar, niet getreurd, daar staat wel weer wat tegenover: 2 maanden gratis internet. als je daarbij optelt dat ik nog NOOIT EEN CENT betaald heb (zit al sinds oktober 2000 te internetten bij @home) kom je tot de conclusie dat @home toch nog een best aardige prijs/kwaliteitsverhouding biedt...

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
zou er ff iemand de instellingen van outlook express van @home willen posten? Wat moet er precies staan bij het tab blad servers?

Want Norton Antivirus heeft mijn instellingen gewijzigd. er stond nu opeens norton.antivirus.com ofzo, ipv de instellingen van @home :(

Ik haat het als programma's ongevraag je accounts gaan zitten wijzigen, ik vond het al gek nl dat ik geen mail meer kon ontvangen en verzenden... :(

Ik vraag dit ook omdat ik geen zin heb om de installatie cd erover heen te gooien, want dan kan ik alles weer opnieuw instellen...

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

• Wirf
  • Laatst online: 13-08 20:33
Op maandag 15 januari 2001 16:28 schreef Matistuta het volgende:
maar, niet getreurd, daar staat wel weer wat tegenover: 2 maanden gratis internet. als je daarbij optelt dat ik nog NOOIT EEN CENT betaald heb (zit al sinds oktober 2000 te internetten bij @home) kom je tot de conclusie dat @home toch nog een best aardige prijs/kwaliteitsverhouding biedt...
ja, dat dachten wij ook een poos geleden...

"goh, das aardig, lekker internetten zonder te betalen"

bleek dat we niet genoeg geld op de rekening hadden staan... @home stuurt rekeningen en herrineringen voor rekeningen VIA EMAIL.. check je @home email account eens

(als je echt lang niet betaald (zoals wij dus) sturen ze een brief, met een dreigement dat ze de inboeldel in beslag gaan nemen :o)

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

• Hurricane

Hurricane

Topicstarter
Gewoon voor beide servers "netmail.home.nl" invullen. Het moet eigenlijk alleen maar "mail" zijn maar dat werkt slecht.

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:37

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

En zo gaat dat maar door ... Je moet die mail server invullen, je moet die mail server invullen .. enz enz enz .. Nou mooi hoor .. Waarom kunnen ze d'r gewoon niet voor zorgen dat het werkt??

TRUE.. Ze hebben de beste snelheden enz enz.. Heb verder ook nooit problemen (behalve dat ip gedoe hierzo).. maar die mail .. sjongejongejonge

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• LoekieLeeuw
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Thnx!

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

Verwijderd

Jep, het is een drama bij @home. Al een tijdje. Het is zo erg dat we aan het loggen zijn geslagen. Vanavond heeft de internetserver hier in Groningen een uur 'plat' gelegen. Pingen van vér boven de 1000 ms. Niet leuk meer. Idd, een probleem, okay. Maar dit is structureel mismanagement. En wil je weten wanneer het wordt opgelost? Vergeet het maar... dat weet daar niemand. Ze kondigen in een mail aan dat er 2 maanden vergoed worden. Dat is een pleister op de wonde. Het is mij overigens onduidelijk op welke manier deze e-mail aan alle gebruikers verspreid wordt, hou het ff in de gaten. Met die mailservers is het idd ook een drama, maar dat IP adres dat hierboven al eens genoemd stond werkt bij mij in 9 van de 10 gevallen oké. Wie weet de URL van troubles@ home? Ik kan het niet meer vinden. (zou @home ook gebruik kunnen maken van aankondigingen in de nieuwsgroep en op hun site? Laatste posting van hun was op 11 januari terwijl het ook de laatste dagen pet was) ZO, ik ben mijn ei ook kwijt. Wie volgt?
Tha Mill

Verwijderd

Ff ter illustratie... dit is toch om te janken?? (IP ff onherkenbaar gemaakt)

64 bytes from 145.7.24.***: icmp_seq=10 ttl=246 time=1531.8 ms
64 bytes from 145.7.24.***: icmp_seq=11 ttl=246 time=537.8 ms
64 bytes from 145.7.24.***: icmp_seq=12 ttl=246 time=11004.3 ms
64 bytes from 145.7.24.***: icmp_seq=13 ttl=246 time=10072.0 ms
64 bytes from 145.7.24.***: icmp_seq=14 ttl=246 time=9074.7 ms
64 bytes from 145.7.24.***: icmp_seq=15 ttl=246 time=8085.8 ms
64 bytes from 145.7.24.***: icmp_seq=16 ttl=246 time=7163.6 ms

Tha mill

Verwijderd

Op maandag 15 januari 2001 16:28 schreef Matistuta het volgende:

Tja heb ik in het begin ook gehad tot 7 mnd toe en erna kwam @home erachter dat ze nog niets van mij onvangen hadden en kwamen alle facturen in 1 keer! FL 300,- aansluit kosten
en 7 keer FL 89,- tel uit is toch FL 923,- en dat in 1 keer !!!!!!!!! sorry voor het slechte nieuws!

• WFvN
  • Laatst online: 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op maandag 15 januari 2001 21:33 schreef millhill123 het volgende:
Ff ter illustratie... dit is toch om te janken?? (IP ff onherkenbaar gemaakt)

64 bytes from 145.7.24.***: icmp_seq=10 ttl=246 time=1531.8 ms
64 bytes from 145.7.24.***: icmp_seq=11 ttl=246 time=537.8 ms
64 bytes from 145.7.24.***: icmp_seq=12 ttl=246 time=11004.3 ms
64 bytes from 145.7.24.***: icmp_seq=13 ttl=246 time=10072.0 ms
64 bytes from 145.7.24.***: icmp_seq=14 ttl=246 time=9074.7 ms
64 bytes from 145.7.24.***: icmp_seq=15 ttl=246 time=8085.8 ms
64 bytes from 145.7.24.***: icmp_seq=16 ttl=246 time=7163.6 ms

Tha mill
Moch.... das toch geen probleem?
Je hoeft er maar 1000 te proberen en je weet het nummer wel >:)

Verwijderd

Op dinsdag 16 januari 2001 19:13 schreef wfvn het volgende:

[..]
humor 255 misschien???????? +1 de nul

• WFvN
  • Laatst online: 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

owja... foutje... valt nog weer mee.... 256 getalletjes

Verwijderd

Ghe, zijn jullie nog uit dat IP adres gekomen? EN: wat zijn jullie er wijzer van geworden? ;-) Neej, het is écht verschrikkelijk hier in Groningen. Dat wou ik nog eens zeggen. En bel je de helpdesk, krijg je niemand aan de foon die je fatsoenlijk kan vertellen wát er fout is en, nog belangrijker, wanneer het is opgelost.
...
Ik hoop dat mijn bericht nog binnen 10 minuten achterhaald is....

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-08 20:41

riffey#4

aka Beever#4

Ik woon bij Millhill in de straat, en helaas heb ik nog niks gehoord over 2 maanden geld terug.
De problemen duren nu al anderhalve maand, en elke week bel of e-mail ik.
Eerst ben ik de enige met problemen. Als ik zeg dat dat gelogen is (want ik weer dat Millhill dezelfde problemen al gemeld heeft) word ik doorverbonden en wordt er gezegd dat het een bekend probleem is en dat er aan gewerkt wordt.
De volgende keer word ik doorverbonden en weten ze dat er een probleem is, maar niet hoelang het gaat duren. Dus ik vraag: verbind mij dan maar door met iemand die dat wel weet, en verdomd, ik word doorverbonden met de technische dienst. Na wat heen en weer gepraat wil de TD'er mij een monteur op het dak sturen. Onder het mom van "we moeten ergens beginnen met de diagnose" maak ik een afspraak. Hij vraagt nog wel of ik wat printscreets en logs op wil sturen.
De volgende dag bel ik weer omdat ik wel weten waar ik een vrije dag voor moet nemen. De TD'er die ik dan aan de lijn krijg zegt dat het inderdaad onzin is dat er een monteur langs komt. Dus in overleg met hem spreek ik af dat de monteur niet langs hoeft te komen.
En wie belt er vandaag? De monteur, dat ie het niet voor 12 uur redt. Dus ik dubbel pissed, ten eerste: als ik een ochtend vrij had genomen was dat voor niks geweest, en had ik bovendien ook nog de middag vrij moeten nemen, en ten tweede deugt de organistatie bij @home dus voor geen kant.
Dus maar bellen, want straks is mijn probleem "afgeboekt"
Na 20 minuten en 2 keer doorverbonden te zijn wordt er opgehangen! Dus ik _weer_ bellen.
Krijg ik weer iemand die netdiag wil draaien. Ik probeer nu al een jaar een @home CD te krijgen met Netdiag er op, want mijn (oude) versie heeft dat niet) Ik hem uitleggen dat wanneer hij Netdiag draait alles er ongetwijfeld goed uit ziet, maar dat ie dat dan 's avonds eens moet proberen. Ja, dan moest ik maar bellen als het probleem zich voordeed. "Mag ik dan een rechtstreeks nummer, want tegen de tijd dat ik verbinding met jullie heb is het een uur later" Nee, dat kon niet.
Afijn, ik logs van gisteren opgestuurd (15 mb ;)) en gezegd: kijk eens wat er om 21:21 gebeurt. Van een goede ping op de eerste router in 1 keer naar alleen maar "request timed out".
Nou, hij zou er naar kijken en ik zou teruggebeld worden...
Ben erg benieuwd, maar de volgende incasso wordt teruggedraaid.

@home? Hier en nu :r |:( ;( :r |:( ;( :r |:( ;( :r |:( ;( :r |:( ;(

Verwijderd

Oké ik heb nu de URL van de @home gebruikersgroep gevonden. Ze noemt zich: Troubles@home :-) Toepasselijk dacht ik. De URL: http://members.home.nl/gebruikers/

Er is ook een HTML pagina waarop storingen buiten de nieuwsgroepen om worden gemeld. De url: http://212.120.66.201/meldingen.htm
Deze wordt echter niet consequent bijgehouden.

Dawast. Current ping: 5 packets transmitted, 5 packets received, 0% packet loss
round-trip min/avg/max = 43.7/52.4/57.4 ms
Dus nu weer ff snel internetten :-) G'night!

• Captain Pervert
  • Laatst online: 26-02 17:43
Ik woon in Leek, bij Groningen. Het is nu woensdag avond en ik kom NIET boven de 3k/sec uit.

Wat de neuk is hier aan de hand gvd, @homo begint me onderhand danit te irriteren.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Op dinsdag 16 januari 2001 19:13 schreef wfvn het volgende:

[..]
Of je hebt gewoon IP-trace access >:)

Verwijderd

@Home is nog maar 10x sneller dan ISDN, laten we hopen dat ze deze advertentie niet blijven aanpassen :(

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gebruikers/dossiers/castel-ad.jpg

Bron: (http://members.home.nl/gebruikers/)

Verwijderd

mmm niks geen last van gehad hier

Verwijderd

Moet het nou zo'n oud topic omhooghalen....... :?
Pagina: 1