Tijdens de installatie van Win XP Pro op mijn 2 nieuwe SATA WD 360 Raptor schijven (36 GB) die ik op Raid 0 geschakeld heb (wordt met het Nvidia Raid programmatje gezien als 1 schijf van 59 Gb) krijg ik niet de mogelijkheid om XP te installeren op deze Raid schijf maar krijg ik alleen de keuze uit of de ene van 36 of de andere van 36 Gb. Dit betekend toch dat ze niet RAID geschakeld zijn?
Wat gegevens:
MB, Asus K8N4-e deluxe
2 keer WD Raptor 360 (10000 rpm)
2 keer 160 Gb Maxtor (7200 rpm)
Asus 6600 videokaart
Ik heb van alles geprobeerd en ook de Raid programmatjes van mijn moederbord via F6 tijdens XP installatie geinstalleerd. Ik heb ook verschillende SATA configuraties geprobeerd maar of de schijven worden niet herkend of ze worden los gezien en dus niet als 1 grote schijf zoals bij Raid 0 het geval zou moeten zijn. Is dit een hardware probleem of een software probleem?
Wat gegevens:
MB, Asus K8N4-e deluxe
2 keer WD Raptor 360 (10000 rpm)
2 keer 160 Gb Maxtor (7200 rpm)
Asus 6600 videokaart
Ik heb van alles geprobeerd en ook de Raid programmatjes van mijn moederbord via F6 tijdens XP installatie geinstalleerd. Ik heb ook verschillende SATA configuraties geprobeerd maar of de schijven worden niet herkend of ze worden los gezien en dus niet als 1 grote schijf zoals bij Raid 0 het geval zou moeten zijn. Is dit een hardware probleem of een software probleem?