Toon posts:

Mushkin redline XP4000 2 x 512mb voor 177,87

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kijk hier...

Wel een verschil onderling. Ik vraag me af of dit klopt.

http://www.pcgate.nl/prod..._252_255&products_id=4201
http://www.icomputers.nl/...ID=759&SS_ID=759&S_ID=412

Weet iemand of de prijs van pcgate wel degelijk een reeële prijs is.

Ik heb het geheugen nl. besteld alleen weiger ik te betalen totdat ik zeker weet dat dit geen "oplichting" is. De prijs in us$ weet ik niet dus ben ik niet in staat deze prijs te beoordelen.

Opheldering graag...

MVG Teun

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2005 20:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bij newegg in amerika kost deze set 192usd dus met de huidige koers zou het mogelijk moeten zijn. Pcgate heeft helaas wel middelmatige/slechte recensies dat maakt het er ook niet makkelijker op maarja. We zien wel.

• Gaming247
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-01 11:33
Probeer het onder rembours te bestellen? Zodra het pakje wordt verstuurd krijg jij een TrackAndTrace nummer en weet je dat het pakje eraan komt. Vooruitbetalen zou ik zowiezo niet doen, ik heb destijd mijn OCZ Modstream voeding nog wel redelijk optijd ontvangen (onder vooruitbetaling), maar gelijktijdig hoorde ik ook veel slechte verhalen.

offtopic:
@ teundabeun, PC3500 moet toch minimaal op 217MHz lopen? Ik neem teminste aan dat dat de reden is om Redline te kopen?

[ Voor 18% gewijzigd door Gaming247 op 24-08-2005 20:31 ]

[Updated spec's]

• Viss
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-01 11:54
Bij icomp heb je het waarschijnlijk sneller en antwoorden ze op emails/vragen............. Heb een week of 8 op een betaald setje VX gewacht. Idd, zoals hierboven vermeld, onder rembours en betaal niets vooruit.

[ Voor 20% gewijzigd door Viss op 24-08-2005 20:31 ]

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:59

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Icomputers is zowieso betrouwbaar wat die prijzen betreft en redelijk goedkoop ;)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• Wouzziej
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-02 06:46
bij icomputers me waterkoeling gehaald...perfecte service....was de goedkoopste

2280wp WZW 5° - 4560wp NNO 10° - 1620wp ZZW 10° - 1125wp ZZW 48° - 1860wp ZZW 21° | Thermor Aeromax V4 270L | Daikin 3MXM40N - 3MXM52N | 2025 Ford Kuga ST-line X

Verwijderd

Topicstarter
Ja, goed

ik heb er dus maar een remboursement van gemaakt. (scheelt euro 6,50)
Uiteraard zal ik mijn oc bevindingen posten in het alom bekende topic.

Bedankt voor de reacties verder :) en nu maar hopen dat het snel komt...

@ gaming247 dit is idd de reden waarom ik dit geheugen prefereer boven twinmos sp3500

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2005 21:00 ]

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:26
Ik zou even het product tjekken als je het ontvangt, dadelijk krijg je een verkeerd model.

• Gaming247
Een beetje off topic maar; als je PC3500 BH-5 geen 217MHz haalt dat voldoet het niet aan het product dat je koopt en mag je het terug sturen voor garantie, waardoor je wellicht een beter exemplaar krijgt?

[Updated spec's]

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Tja, PCGate... In de ShopSurvey scoort het niet al te best.
Bovendien heb ik er zelf ook alleen slechte ervaringen mee, maar wellicht ben ik hierdoor enigzins subjectief. Je kunt het proberen, maar ik kan je met klem aanraden niet vooruit te betalen.
Blijf veel in contact en post je bevindingen. Wie weet kan PCGate haar naam nog zuiveren :)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Verwijderd

Topicstarter
Is goed r00n,

Ik heb het dus vanavond onder rembours besteld. Ik zal via dit topic elke wijziging van de bestelling doorgeven.

BESTELLING MUSHKIN XP4000
24-08 avond besteld onder vooruitbetaling
24-08 avond vooruitbetaling geannuleerd, remboursement van gemaakt

Jullie horen ervan ;)

• J-air
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-11-2023
Mooi hou ons op de hoogte!!

Dit geheugen heb ik ook in het vizier en voor deze prijs ! :9

En nu hebben we een leuk proefkonijn })

Verwijderd

Topicstarter
UPDATE

24/08/2005 Start aanvraag
25/08/2005 Wacht Op Binnenkomst Geachte Ruud Theunissen,

Bij deze maken wij melding van het feit dat uw order correct bij ons is binnen gekomen. Uw order is momenteel niet voorradig. En zal morgen worden besteld bij onze leverancier. Natuurlijk houden wij u op de hoogte van verdere ontwikkelingen omtrent uw order.

Bij meer vragen horen wij natuurlijk graag van u,

Met vriendelijke groet,
Verkoop - PCGATE

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

sapphire

Die-hard pruts0r

hey dat "bestellen bij onze leveranciers" verhaal is geloof ik erg bekend hier op GoT/DOC.

Gabriël AM5

Verwijderd

Ja hallo, al die goedkope shops hebben NIKS in voorraad, want de waarde van voorraad daalt dusdanig snel dat je daar failliet aan kunt gaan.
Dus pcgate besteld altijd pas als jij je order gedaan hebt.
Ik heb daar ocz geheugen besteld, netjes geleverd binnen 2 weken, da's niet snel maar het geheugen wat ik zocht was nergens anders te krijgen.

• J-air
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-11-2023
Ja je hebt gelijk, de technologie gaat gewoon te hard.

Alleen vind ik dat ze dan wel mogen melden dat ze iets niet op voorraad hebben, Hier worden namelijk mensen bedrogen.

Als ik zou weten dat ik 2 weken moest wachten op dit soort top geheugen voor 175 euro, zou ik zelf daar echt geen probleem mee hebben. Bij andere winkel betaal ik immers 75 euro meer.

Alleen moeten ze wel melden dat hun winkel op deze manier is gebaseerd, zodat ze niet van die waardeloze reviews krijgen

Verwijderd

Topicstarter
batman73 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 16:35:

Alleen vind ik dat ze dan wel mogen melden dat ze iets niet op voorraad hebben, Hier worden namelijk mensen bedrogen.

Als ik zou weten dat ik 2 weken moest wachten op dit soort top geheugen voor 175 euro, zou ik zelf daar echt geen probleem mee hebben. Bij andere winkel betaal ik immers 75 euro meer.

Alleen moeten ze wel melden dat hun winkel op deze manier is gebaseerd, zodat ze niet van die waardeloze reviews krijgen
Je hebt helemaal gelijk. Als idd een winkel zo gestructureerd is; dan is het vreemd dat ze dit niet op een eenduidige manier aan de klant uitleggen. Een normale computer winkel hanteert het voorraad systeem.

De reviews, ja idd die krijg je zo als ze alles nog bij de fabrikant moeten bestellen. Maar ze doen het uiteindelijk wel zichzelf mee aan.

• Gaming247
Onderaan op de website van PCGate:
Wij werken met minimale voorraden om u zo als consument de scherpste prijzen te kunnen aanbieden. Wij hebben nu een complete database opgebouwd die met al onze fabrikanten en groothandels communiceren, zo kunnen wij nog sneller en goedkoper leveren. Al onze product pagina`s zijn voorzien van de voorradigheid bij de groothandel zo bent u als consument altijd zeker van de laatste ontwikkelingen en voorradigheden. Binnenkort wordt tevens onze geheel vernieuwde website gelanceerd, via deze site kunnen wij u als consument nog beter van dienst zijn. Heeft u toch nog vragen? Wij beantwoorden deze graag.
;)

Niet helemaal correct, maar als je de realiteit er neer zou zetten zou helemaal niemand wat kopen.

[ Voor 8% gewijzigd door Gaming247 op 25-08-2005 17:39 ]

[Updated spec's]

Verwijderd

batman73 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 16:35:

Of je leest gewoon wat er op de site staat??

"Levertijd: op voorraad bij fabrikant.."

Lijkt me vrij duidelijk toch?

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Tsja... ik vindt dit topic toch eigenlijk meer gaan over hoe slecht die winkel wel niet zou zijn... Kan je niet beter wachten totdat je het binnen hebt en het dan kenbaar maken op een plek die hiervoor meer geschikt is ? Namelijk de shopsurvey...

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.