Toon posts:

maxtor 80gb start niet ?

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

heb laatst een nieuwe maxtor 80gig (sata) gehaald nu duw ik deze in men pc naast men maxtor 160 gig oowk sata en alles werkt alles prima. nu belsoot ik windows op die 80 gig te gaan zette dus ik boot windows van cd alles gaat lekker ntfs formateren halverwegen kompt men zusje op me kamer joep ik kom ff stroom lenen duwt de stekker van de stofzuiger in me stekkerdoos en toen ze dat dee deed ze perongeluk die switch op me stekkerdoos uit |:( . pc uit onder het formateren ik start op nieuw op die maxtor 80 piept als en gek 1 min lang hij boot niet verder want nu geeft ie geen schijve meer aan in de bios haal die 80 er uit geeft netjes me 160 aan en boot van me 160 iemand een oplossing of moet ik hem toch maar terugsturen?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zou je je verhaaltje eens in zinnen met hoofdletters, interpunctie en enters kunnen tikken. Dit is niet te lezen namelijk.

Wat je kunt proberen is even je hdd als enige in je systeem hangen, de bios resetten en kijken of de drive gezien wordt in de bios. Als dat het geval is even formatteren. Mocht het niet lukken hang het ding eens in een ander systeem.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

* BalusC snapt er ook niks van :X

Wel, in geval van problemen met de harddisk is het raadzaam om eerst de volgende stukken uit de FAQ van dit subforum te raadplegen:

OM FAQ / Beleid
Mijn schijfconfiguratie is brak, hoe komt dat?
Mijn harddisk doet vaag, gaat/is het nu kapot?

Mocht je dan nog niet eruitkomen, post dan een nieuw topic met daarin uitgebreid uiteengezet wát je allemaal wel niet hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeer danwel uitgesloten met behulp van de op het Internet beschikbare naslagwerken. Beschrijf ook de aard van het probleem duidelijk en uitgebreid (de vóór-situatie, wat er gebeurde en de ná-situatie en vergeet de exacte specificaties niet). Neem verder ook de Algemene gedragsregels (Netiquette) door om een beter beeld te krijgen van wat wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)

[ Voor 10% gewijzigd door BalusC op 24-08-2005 20:33 ]

Dit topic is gesloten.