Philips DVD622 Firmware

Pagina: 1
Acties:

• pietschie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-02 10:18
Na ruim 2 jaar op zolder te hebben gestaan heb ik van de bijna antieke Philips DVD622 (/001) maar eens het stof afgeblazen. Mijn ouders hebben dit ding een jaar of 3 geleden gekocht. Helaas na een jaar speelde hij geen één DVD meer zonder te hangen ("freeze").
Nu las ik op diverse forums dat er een firmware-update voor zou zijn welke dit zou kunnen verhelpen. Ik heb gegoogled en met Philips gebeld om deze te achterhalen. In tegenstelling zoals in dit bericht wordt aangegeven ([rml][ dvd] Philips 622 dvd-speler hangt soms even[/rml]) is deze niet verkrijgbaar via Philips :(

Weet iemand waar ik de laatste firmware voor dit apparaat kan vinden!?!?

Thnx

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:26
Een beetje afhankelijk van hoeveel lef je hebt (en hoeveel geld op je rekening voor het geval het mis gaat): d'r is wel een firmware voor de DVD622/37 (en /93 & /97) op de Philips-site.

Over het algemeen zijn die spelers hetzelfde, als het nummer voor de '/' gelijk is. Als ik nu naar de bijbehorende plaatjes kijk zien ze er wel duidelijk anders uit, maar dat kan uiterlijke schijn zijn.

Ik vond de firmware in elk geval hier.

Ik zou het wel proberen, als het mijn speler was. Zo te lezen heb je sowieso niets te verliezen. Maar ja, ik heb lef (en wat geld op m'n rekening voor een nieuwe).

• pietschie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-02 10:18
Ik had het zien staan ja, maar wilde eerst kijken of iemand de firmware voor de /001 wist te vinden. Mocht dit geen resultaat opleveren dan probeer ik die van de /37 of /97. Bedankt!

Edit: Heb even de datasheets nagekeken en kwam tot de conclusie dat de /37 en /97, waarvan de firmware te downloaden is, de functie progressive scan hebben welke de /001 volgens mij niet heeft... Ik verwacht niet dat het gaat werken ;( maar houd jullie op de hoogte

[ Voor 43% gewijzigd door pietschie op 25-08-2005 14:38 ]