Files uit exe halen, zonder exe uit te voeren?

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• FirecrackerBE
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-08 21:48
Ik verander al jaren het uiterlijk van mijn windows. Meestal download ik gewoon visual styles van verschillende sites, pak ze uit en dan kan ik die style gebruiken.
Nu heb ik echter een probleem met deze:

http://www.themexp.org/pr...ame=World+of+Warcraft.zip

Het probleem is dat het een exe file is, die je dus uitpakt door hem uit te voeren. Tijdens deze "installatie" wordt ik er echter op gewezen dat ik ermee akkoord moet gaan met het installeren van een extra bar of zoiets, als ik dat niet doe, kan ik niet verder uitpakken.

Ik heb geen zin om van die rotzooi op mijn PC te installeren.
Heeft er iemand een idee hoe ik daar voorbij kom zonder die toolbar te moeten accepteren, of kan ik het vergeten?

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.

Verwijderd

installeren en dan spyware scannen :P

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Firecracker schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 18:52:
Ik verander al jaren het uiterlijk van mijn windows. Meestal download ik gewoon visual styles van verschillende sites, pak ze uit en dan kan ik die style gebruiken.
Nu heb ik echter een probleem met deze:

http://www.themexp.org/pr...ame=World+of+Warcraft.zip

Het probleem is dat het een exe file is, die je dus uitpakt door hem uit te voeren. Tijdens deze "installatie" wordt ik er echter op gewezen dat ik ermee akkoord moet gaan met het installeren van een extra bar of zoiets, als ik dat niet doe, kan ik niet verder uitpakken.

Ik heb geen zin om van die rotzooi op mijn PC te installeren.
Heeft er iemand een idee hoe ik daar voorbij kom zonder die toolbar te moeten accepteren, of kan ik het vergeten?
je zou even kunnen proberen de file te openen met winzip, winrar of winace.
als dat niet werkt: ff snel een vmware/virtualPC aanmaken en dan daar dat ding starten en uitpakken. dan kan je de nieuwe files kopieren naar je echte PC vanuit vmware.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Ik vink gewoon alles uit en blijf op Volgende klikken. Daardoor heb ik nu dit:

http://home.wanadoo.nl/r.vannoort/GoT/114679.zip (1,02 MB)

En nergens spyware ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Rone op 24-08-2005 18:58 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:29

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ik krijg het bestand niet uitgepakt met de bekende unzippers... Blijft denk ik weinig over dan inderdaad de VMWare truc of iets soortgelijks uit te voeren :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
Lol, heb paar dagen geleden hier ook aan gedacht, toen ik ook van die site paar templates wou gebruiken. Uiteindelijk eentje gebruikt waar er geen spyware bijzat.

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-10-2025
kan veel makkelijker, bij themexp tenminste:
klik op download, maar download het bestand niet, doe dit nog 2 keer, en de 4e downloadpoging krijg je een zip inplaats van de exe, net nog getest, werkt echt :)

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-05 07:32

freddyathlon

McLaren Mercedes

nick_haak schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 20:33:
kan veel makkelijker, bij themexp tenminste:
klik op download, maar download het bestand niet, doe dit nog 2 keer, en de 4e downloadpoging krijg je een zip inplaats van de exe, net nog getest, werkt echt :)
Ik krijg het nu niet meer voor elkaar eerlijk gezegd. Kan blijven klikken, maar nee; blijft een .exe

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

freddyathlon schreef op woensdag 02 november 2005 @ 18:10:
[...]

Ik krijg het nu niet meer voor elkaar eerlijk gezegd. Kan blijven klikken, maar nee; blijft een .exe
Dan hebben ze dat truukje gewoon gedisabled? Werken de rest van de tips in dit topic niet gewoon?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1