[Thunderbird 1.06] account wordt niet geopend

Pagina: 1
Acties:

• 5mebibyte
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-07 15:05
Net wilde ik naar de mail toen en ik open Thunderbird en ik krijg de wizzard om een nieuwe e-mail account in te stellen zoals je die krijgt als je de software net geinstaleerd hebt. Hij opent niet meer het normale profiel (default) en als ik via profile manager of safe mode op wil starten dan krijg ik nog steeds de vraag en geen e-mail. De map in C:\Documents and Settings\Administrator\Application Data\Thunderbird\Profiles staat er nog wel en er staat meer dan 100MB aan data en bestanden in dus ik krijg de sugestie dat de mail niet weg is. na een herstart deed ie het nog steeds niet. Veder heb ik nog Firefox 1.06 en draai op win 2000 met updates Avast en zone alarm voor de beveilging :) .

verdwaalde ict'er op elektro!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Signature

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

in de instellingen wel opgegeven dat de mail van het betreffende account tijdens het starten van Tbird moet worden opgehaald?

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• 5mebibyte
FireWurX schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 18:37:
in de instellingen wel opgegeven dat de mail van het betreffende account tijdens het starten van Tbird moet worden opgehaald?
Ik zelf heb niks veranderd, ik neem aan dat je de instellingen van de profiel manager bedoelt? die staat volgens mij zo goed ingesteld zoals die was
Afbeeldingslocatie: http://www.pterhuurn.freeler.nl/haha/map/bird.jpg

• 5mebibyte
Inmiddels met Mozbackup geprobeerd een back-up te maken, Hij kan een profiel vinden maar als ik een back-up maak dan is de groote lang niet zo groot van de back-up van 27-07 die 147MB is en de "recente" back-up maar 4Mb groot is.