Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Irritatie met Asus A6G notebook!

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Op 21-07-2005 heb ik bij een online winkel in `s hertogenbosch een notebook gekocht. de Asus A6700 G-LH... voor de prijs van 1100 euro.
Nette service, laptop opgehaald en deed het uitstekend.
Maar na een weekje viel het mij op dat de laptop soms niet wou opstarten. Na vele malen proberen en voeding wel of niet eraan, wou hij nog wel eens opstarten.
Maar na exact 2 weken na aankoop : niks meer, zwart scherm en hartstikke dood.
Ik pissig, Asus nederland opgebeld en RMA gemeld. Zeer nette service, en volgende dag opgehaald door TNT (2 jaar pickup and return)
Precies een week later kreeg ik de laptop terug. Hij deed het weer...In de begeleidende brief stond dat het moederbord was vervangen.
Maar tijdens de eerste avond ermee spelen viel het scherm ineens soms weg.. en nog geen 24 uur later overal strepen, vlakken en rare kleuren op het scherm. Ook na een herinstall van windows hetzelfde resultaat, het was dus duidelijk een hardwarematige storing.
Ik natuurlijk helemaal over de rooie, aangezien dit de 2de keer binnen 3 weken was!
Weer opgebeld, weer RMA en TNT afgelopen vrijdag opgehaald. Aangezien ik morgen naar het buitenland ga, heb ik kunnen regelen om vandaag bij Asus langs te gaan om de gerepareerde laptop weer op te halen.
Vandaag dus naar Emmen gegaan en bij hun langs geweest. Wederom het moederbord, en het scherm vervangen.

Nu zit ik hier dus weer, met hopelijk een goede laptop waarmee ik dit weekend naar het buitenland kan gaan. Toch valt dit mij even zwaar tegen van Asus, ik zal wel een pech geval hebben maar ik vind het toch typisch.
De leverancier heb ik ook wel opgebeld, maar hij wist natuurlijk van niks.

Verwijderd

Complete Systemen & Laptops?

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2005 19:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
whoops! verplaats maar

• Borizz
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-09 20:59
Mijn moederbord is ook een keer vervangen door ASUS van mijn laptop (na ruim 1,5 jaar) en sindsdien heb ik er nooit problemen mee gehad. Ik weet zeker dat dit niet alleen bij ASUS voorkomt en sinds dat ik ASUS laptops lever (meer dan een jaar nu) heb ik nog geen klachten van een enkele klant gehad. Dus ik denk dat je gewoon pech hebt gehad en een maandagmorgen model hebt gekregen :Y) .

If I can't fix it, it ain't broken.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Laptops horen in Complete Systemen & Laptops zoals al opgemerkt was.
En daar loopt [rml][ Ervaringen] Asus A6 serie deel 3[/rml] al, waar deze ervaring prima in past.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.