[xp] Software om 195 bestanden te printen

Pagina: 1
Acties:

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
Hallo hier op het werk wil men alle pagina's van een website uitgeprint hebben zodat ze kunnen nagaan welke tekst veranderd moet worden.

Kan iemand anders WEL een stukje software aanraden waarmee ik 195 .html bestanden 1 voor 1 (dus in een wachtrij) visueel kan uitprinten)?

Om dit te bereiken heb ik de hele website gespiderd met WinHTTrack en overbodige bestanden verwijderd. Nu zijn er nog 195 over. Ik probeerde deze allemaal te selecteren, en direct vanuit explorer te printen maar natuurlijk print Windows ze niet 1 voor 1 op de dezelfde printer ,maar krijg je 195 printer-selecteer schermen en loopt je systeem vast.

Ik dacht dat ik door
code:
1
dir /b /s > files.txt
te doen en deze naar de printer te sturen wel een wachtrij kon forceren maar de command prompt begrijpt print < files.txt niet. Ook ondersteund DOS/command prompt niet dat de .html eerst in de default browser moeten worden geladen voor te printen (wil geen code), dus elke command prompt oplossing gaat waarschijnlijk niet werken

Dus zocht ik naar een stukje software maar ik kan niets vinden. Iemand anders zo'n probleem opgelost?

Human Bobby

Verwijderd

je kan die bestanden toch gewoon op het printer icoon droppen?

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
Ja maar dan krijg ik nog steeds 195 dialoogschermpjes voor de printer instellingen :) Loopt windows nog steeds vast. Misschien gewoon per 10 doen dan..

Human Bobby

Verwijderd

ja klopt heb het net ff geprobeerd, echter bij tekst bestanden print ie gelijk uit.
misschien dat met wat registry instellingen ook met html automatisch gaat