"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
lijkt mij meer een probleem met de instellingen eigenlijk
ik neem aan dat het gaat om inbellen bij een provider..2 verschillende externe modems gebruikt. Handig als je erbij zegt of dat wel werkte of niet.
Duur grapje zeg, om hier even een andere os-je voor te kopen
bel anders even de helpdesk van je provider op of die misschien even met jou alle settings wil doorlopen.
ik neem aan dat het gaat om inbellen bij een provider..2 verschillende externe modems gebruikt. Handig als je erbij zegt of dat wel werkte of niet.
Duur grapje zeg, om hier even een andere os-je voor te kopen
bel anders even de helpdesk van je provider op of die misschien even met jou alle settings wil doorlopen.
Even wat aanvullende info: Bij beide modems doet ie in het begin wel maar na ca. 15 inbellen nok ie ermee. Er wordt ingebeld bij 3 verschillende providers.
En ja het is een heeeeel duur geintje steeds zo nieuwe OS.
En ja het is een heeeeel duur geintje steeds zo nieuwe OS.
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
Verwijderd
Wat kost het je dan ?? Benzinekosten omdat je met scootertje / auto naar je maat moet rijden voor andere cd ??
Kijk ff op www.wish.net hier hebben ze ergens een lijst met at commando's....
Grutte Pier fansels