Modem probleem

Pagina: 1
Acties:

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:28
Mijn vader heeft een zeer vreemd probleem, voor mij dan. Zijn modem kan geen wachtwoorden uitwisselen, denk ik. Het inbellen gaat goed tot na de handshake daarna doet hij niets meer. De handshake komt dus te stand.

Wat hebben we geprobeerd om het probleem op te lossen?
1)2 verschillende (externe modems) gebruikt.
2)externe toegang opnieuw geinstalleerd.
3)nieuwe os geinstalleerd van win98 > win98Se.

Het moederbord is een Abit Bp6. Weet wie raad?

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

lijkt mij meer een probleem met de instellingen eigenlijk

ik neem aan dat het gaat om inbellen bij een provider..2 verschillende externe modems gebruikt. Handig als je erbij zegt of dat wel werkte of niet.
Duur grapje zeg, om hier even een andere os-je voor te kopen ;)

bel anders even de helpdesk van je provider op of die misschien even met jou alle settings wil doorlopen.

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:28
Even wat aanvullende info: Bij beide modems doet ie in het begin wel maar na ca. 15 inbellen nok ie ermee. Er wordt ingebeld bij 3 verschillende providers.

En ja het is een heeeeel duur geintje steeds zo nieuwe OS.

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

Verwijderd

Wat kost het je dan ?? Benzinekosten omdat je met scootertje / auto naar je maat moet rijden voor andere cd ?? :)

• hessel|IA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-11-2024
Kijk ff op www.wish.net hier hebben ze ergens een lijst met at commando's....

Grutte Pier fansels